:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, August 21, 2010

new diet...

hello hello


rasanya, minggu lepas kot dapat blackwood ni. thanks cik tedi hantar sampai ke rumah...nanti kita belanja dodol sekawah eh....*mampus mana nk cari sekawah tu???
terima kasih juga pada twins sha. yg tolong bawak kan dari KL. *meh comolot ramai ramai.


baru je seminggu, 2 bekas tu dah habis. satu lagi bekas, tinggal separuh. uhai anak anak.

so, welcome to blackwood, goodbye to wet food.

yesss, aku dah hentikan penggunaan wet food dalam diet harian anak anak aku. hahahahaha, macam kelakar @ gedik okay. masing masing macam tak puas hati bila diet tak macam dulu. actually, dorang kn dari kecik makan bercampur. sekali sekarang, kering semata mata. haha.

bukan apa, aku nk dorang makan bw semata mata. dah tak mau campur lagi dah. budget satu hal, bulu dorang pun satu hal gak. aku nk jaga balik macam dulu. yg bila, aku tak kisah pun kalau pakai baju warna gelap, tapi takde sehelai bulu pun kt baju tu. insyaAllah...

adik, dia tak kisah sangat. ish betul lah korang. adik tu kan anak tengah, dia betul betul mengalah tau. sebijik perangai manusia yg digelar angah. jenis adik tu, asal ada. tak banyak bunyi.

kalau mell, anak sulung. dia memang tak banyak bunyi, tp emo. masa mula mula takde wetfood, dia mogok okay tak mau makan. karakter dia sebijik macam aku. anak sulung. hehe.

ahboy? usah tanya. kau orang fikir lah apa perangai anak bongsu??? manja melebih kan. haaa,camtulah ahboy. mulut dia paling bising....tp kuat makan jugak. camne??

dah seminggu ni, masing masing still ada perasaan tak puas hati tu. tp dah boleh terima bw tu lah. kalau tak boleh terima macam mana tak habis 2 balang tu kan. haha.

aku share dengan cik tedi. so sorang dapat 12kg. aku budget, 12kg tu cukup untuk 2 bulan. tp tengok balik, macam tak cukup je. hai lah. memang dasar pembela jin betul anak anak aku ni.

bila takde wetfood dalam diet dorang, makan jadi kerap. dulu, bila dah makan pagi bercampur wetfood, at least tengahari mak akan bagi sekor segenggam. then, makan malam pulak. so tiga kali kan.

tp sekarang, aku rasa dah bergenggam genggam dah...jadi kuat makan pulak sekarang ni...

badan usah cakap, masing masing dah bulat. suka tengok.

tak kisah lah anak anak, makanlah. jangan sakit tu je mummy mintak. sihat sihat selalu okay. mummy lovesssssssssssssssssss u...

2 comments:

meowwmania said...

yeayy! sama ngan dak jebon2 kite mam BW

ni BW dah nak abis dah order tp xdek sapa nak p amik caneeee??

e.t.t.y said...

tu lah. susah kan. nasib baik ada sha dan cik tedi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails