:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, September 7, 2011

full wedding review

hello hello

rasanya, dah 3 bulan kahwin ni, semua dah selesai review. walaupun lembab sikit dari yg kawan kawan yg kahwin sama tarikh. even yg kahwin lepas tarikh aku pun dah selesai buat review. haha dasar pemalash...

cuma OP je aku malas gila nk buat review. cukuplah review nya, sangat sangat teruk. nk kena reveal ke nama OP aku tu? tak payahlah. kt bbf ada aku letak review situ.
aku pun takdelah nk tutup periuk nasi orang kan. fikir positif, mungkin bukan rezeki aku sebab gambar lain cantik. tp kalau fikir mendalam lagi, aku bayar untuk dapatkan service professional, bukan amatur! yes, 2 org yg tangkap gambar ktorg hari tu adalah amatur iaitu pelajar kolej yg buat kerja sambilan. what the??????????????????????? adakah bayar rm1700 dptkan khidmat amatur??? fikir sendiri.

okay melalut dah....

okay, dengan rajinnya, aku meletakkan link semua wedding review aku.
satu satu aku buat ye....

1. stoking merah untuk pengantin lelaki & kasut merah untuk pengantin perempuan - link

2. pengapit kesayangan aku - link

3. nk pergi honeymoon??? sini ada checklist nya - link

4. wedding decorator, kencana sari enterprise, tampin - well recommended!! - link

5. guest book yg simple tapi memorable. DIY jeeee - link

6. guest book corner yg penuh dengan props comel. pun DIY jeee - link

7. kek kahwin cantik dari seremban - well recommended!!! - link

8. hantaran suami kepada isteri - link

oh yea, pasal hantaran aku pada suami, yes belum ada entry lagi. sebab apa??? OP aku tangkap gambar hantaran aku tak full. sengal punya OP!!!!!!!!!!!!!!!! motif tangkap gambar separuh???


9. wedding ring yg sangat simple. wedding ring for groom adalah well recommended!! - link

10. khidmat inai di melaka??? well recommended!!! - link

11. review: yg best dan tak best ketika hari itu - link

12. tetamu meowww blogger yg disayangi - link

13. door gift coklat yg well recommended!!! - link

14. kek hantaran dari melaka yg well recommended!!! - link

15. bunga pahar dari zc nilai 3 dan telur pindang dari melaka well recommended!!! - link

16. MUA best. since dia adalah freelance MUA, so under budget bagi pengantin yg macam aku. tak berduit sangat. harga memang affordable. go to her blog, tengok portfolio dia. paling penting, dah lah dapat harga murah, perempuan pulak tu bagi sesiapa yg very particular pasal hukum ni kan. well recommended!!! - link

17. baju nikah. tp review sebelum bernikah lagi. - link

okay tu je. eh not bad jugak boleh review sampai 17 item kan. hehe. kira rajin jugak aku ni kan. malas malas siap boleh update satu benda, satu entry. kalau aku ni pemalas, semua benda dalam satu entry kot. haha.

yg mana well recommended tu, memang aku maksudkan nya. baju nikah takde well recommended, tp tak payahlah. cari lah designer lain nok. tak pun cari je tailor biasa. lagi cantik kot. yg takde well recommended tu, adalah DIY ye semua.

nanti mana mana yg belum review [kalau ada lah], aku try eh godek godek gambar dalam dvd tu.

review yg aku buat sebelum bernikah, ada kt side bar belah kiri....

okay, enjoice...

1 comment:

@reDeeP said...

as salam,

link tuk doorgift tu xleh bkk la akak....
leh tlg kasi blk?
teringin sgt nk tgk...thnks

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails