:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, December 5, 2010

paper beg yg cantik gilak!

hello hello


bila google wedding stuff berhari hari, tiba tiba rasa diri ni passion pada polka dot. gila ah. kenapa tah. rasa cantik pulak.

asal pergi daiso ke, kedai stationary ke, mesti nk cari barang yg berpolka polka.

kebetulan, sebelah office tu macam gudang simpan barang barang gift tau. dan baik pulak dengan staff kt situ. belah kanan office, kedai yg tak macam kedai. belah kiri, tempat simpan barang barang dia. kedai tu adalah vendor pada zoo negara. dorang banyak buat sovenir utk zoo negara.

being me, suka kepoh. belek punya belek, terjumpa lah beg ni. sangat comel nak mam!!! gigit jari sebab terlalu suka!!!!





well saiznya bukan besar sangat. sedang sedang je. nk masuk 5 barang dalam tu no big deal lah.

mms kt najib, dia kata cantik.

hahahahaha. aku dah beralih arah dah sebab plan mula mula nk diy brown paper je.

tp bila dah nampak si kenit ni, haaaaa melting...nk gak nak gak nak gak!!!!!

tanya kt orang kedai tu, cissss dia cuma bagi aku rm1/piece. haiyaaaaaa aunty....kasi murahlah. dia bagi rm1 sebab harga kt luar rm1.30. * dia tunjuk buku senarai harga.

survey lain lain. ada yg aku berkenan, tp nanti lah aku cerita lain hari eh.

balik office, kakak kt office tu volunter diri nk tanyakan pada aunty tu sebab dia baik ng dorang. okay aku menunggu penuh debaran. sebab aku kata, kalau boleh dapatkan harga 60sen atau 50 sen sebab nk 1000 keping.


and the result is...got it at 60sen!!!

yebba yebbaaaa yebbaaaa....

kira okaylah. sebab memang cantik, keras, siap ribbon tu ada pelekat cam pelekat yg kt kasut sekolah tu tau.

kedai lain, confirm tak dapat.

so kalau najib setuju, terus ambil...

2 comments:

meowwmania said...

mak etty mmg cantek!

simpankan kite LIMA ahaks~

e.t.t.y said...

wow lima!!! untuk jebonss ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails