:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, February 23, 2011

crown cantik untuk pengantin cantik.

hello hello


aku tengah mencari crown. nk beli??? tak kot. lainlah kalau boleh pergi office pakai crown! haha.

sebab mak andam cik idah tu takde crown yg aku nak.

aku nak yg tinggi. sebab aku kn rendah tahap gaban dari najib. so selain dari pakai high heels 5 inch, tambah lagi dengan crown. haha tamak!

warna - silver.

dan ada pearl sikit. kalau bolehlah....

mua aku ada, tp belum nampak lagi rupanya. so mesti ada backup! ingat ye, apa apa mesti sediakan payung sebelum hujan. buat juga backup walaupun yakin 100% pada vendor vendor.

masa beli kain kt jakel hari tu, ternampak yg macam aku nak. tinggi, pearl lagi...ya ampun...cantik. tp dia kata bukan untuk disewa. beli cash! nk sewa kt bridal boutique yg glamer kt melaka tu. alaaaaaa...

ada satu bridal boutique kt melaka ni, sewa jugak. rm100. okay ke harga dia?? tu pun tanya je. nanti ada masa baru pergi butik tu tengok.


omgggg


omg
eh, aku omg kt crown bukan siti....tak suka siti dah.


OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
great combination kan....pearl, besar & tinggi....omgggg lagi sekali....!!


omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!


okaylah tinggalkan caption gambar dengan omg jeee.

kita letak caption yg best best dan penuh informasi.


dalam blog xora, ada pasal sewa accessories. omg. cantik gila *omg lagi.


tp macam tak sure ketinggian crown tu. takpe takpe, terus email seperti tertera.

cantik....!

silver


gold tapi



lepas tu kt blog anil pulak....adoyai...saja je buat hati panas ni. selagi tak dapat, selagi tu lah rasa panas hati.....


ada sapa sapa tau crown untuk disewa tak?

crown tinggi, silver color bukan gold ye. kalau ada pearl, lagi best.

kalau ada info, please share with meeee........



aku cakap: pictures credit to google, xora & anil

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails