:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, May 4, 2013

Al fatihah untukmu aqil hamzah

Assalamualaikum

Malam tadi otw nk ke kereta, nk balik tampin dpt msg wechat dr anis, sahabat dr group gojes.

"etty dah tau ke?"

Sikit lebih kurang lah ayat tanya tu. Ah,aku dah mula tak sedap hati. Masuk kereta keluarkn hp, mulut ckp ng suami "i rasa mcm anak kwn i tu------" paham2 jelah.

Sekali tengok je group chat gojes, mcm nk gugur jantung ni tau. Baby aqil hamzah dah meninggal lebih kurang jam 7pm hari jumaat!

Ya allah besarnya dugaanmu pd sahabat kami erina. Mampu kah dia menanggung kesedihan kehilangan cahayamata mereka ini ya allah---

Aku terus menangis bgtau kt suami "yang, baby tu dah meninggal"

Kemudian kami senyap.

Aku peluk umar raihan sambil airmata ni laju menitik. Suami tanya beberapa soalan aku jwb tesedu sedu je. Aku peluk peluk peluk peluk umar. Umar pulak mcm faham je tau. Dia diam je.

Bila dah redha, dpt pulak wasap dr eena. Dia ckp dia sedih pas2 tengah menangis. Aku pun apa lg, join nangis sama. Hehe

Ya allah, rasanya baru je semalam aku meminta kalian mendoakan yg terbaik untk aqil hamzah. Tp harini, dia dah pergi tinggalkan kita.

Alhamdulillah ukhwah bukan takat kt group je. Tp lebih dr tu.

Kawan kawan gojes yg dok area shah alam pergi melawat erina. Ada wakil dr kami. Kak mimy, kak erin, mommycha dan beberapa kenalan yg aku tak berapa ingat. Maaf ye.

Update dari dorg, dorang ckp erina tabah tau. Masih bley senyum. Dorg cite,erina dah redhakan pemergian aqil hamzah. Waaaa sayu hati i-

Ya allah, kau berikanlah kekuatan dan ketabahan kpd erina dan suami untk meneruskan kehidupan tanpa aqil hamzah.

Kau murahkanlah rezeki mereka sekeluarga.

Kau tempatkanlah aqil hamzah di dalam syurgamu ya Allah.

Perkenankn doa kami. Ameee
posted from Bloggeroid

2 comments:

Wawa said...

aminnnn...

anez zamri said...

aminnn...sedihnyaaaa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails