:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, August 19, 2014

safura dot com datang rumah.

assalamualaikum

first entry masuk kerja.

hawauuuuuuuuuu kau rara!!!  janji ng aku tak mo masuk blog.  janji pelesuuuu

http://www.safurara.com/2014/08/melaka-jumpa-anak-blogger-terkenal.html

saja nk bahan aku hidang dia bihun o lettew.  bihun semata daging, sayur semua ilek.

pastu roger aku tanya, ko dah baca blog aku belum.  siol je perangai.



btw rara, walaupun kira jarang nk bersembang, namamu tetap di hati.  kikikikiki...

terima kasih datang rumah aku.  suka suka suka.

3 comments:

safurara said...

ni lg kongajoooooo! hahaha

DYatie ABakar said...

Hahaha. Mampu gelak je la mak ica baca.

sarah shamsyul said...

Hahahaha.memacamla korg ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails