:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, November 18, 2010

anak omak!

hello hello

korang rindu kt aku ke, kt budak budak bertiga tu?? haha. confirm takde sapa jawab rindu kt aku kan. sentap!!

okay takpe takpe. disebabkan merajuk takde sapa rindu aku, update sikit sikit je.


mell & ahboy memang suka tidur atas bantal. ah boy suka amik bucu bucu bantal. landing macam kita tidur atas bantal tu lah. tp mell, suka tidur atas bantal.


tengok si debab ni....


adik yg sangat playful. si hensem ni kan, main sorang sorang pun jadik. haha.

tanggapan orang pasal lepas sunat, neuter kucing akan jadi bodoh, sangatlah tak logik. pada orang lain aku tak taulah, tp pada aku. anak anak aku makin hyper active ko tau.

pagi main, tengahari dah start lemau sampai ke petang. maghrib bangun, makan. lepas tu sambung tidur.

bila masa dia active??? masa semua orang dah tidur. masa tu...ya ampunnnnnnnn....nk runtuh kot rumah ni. adik aku tidur kt hall, habis kena lenyek. dah lah masing masing berat cam guni beras.

oh ye. adik dan ahboy dah boleh gurau gurau. tp malu malu lagi. tp bila malam tu, elok je main aci kejar bertiga.


ni gambar petang td. elok je apa nama ntah laptop warna hitam tu atas meja. sekali selamba je kot dia sepak. berdentum jatuh. nasib baik tak rosak. ahboy ni dah lah perosak barang. mouse digigit sampai putus lah. macam macam....rosak barang mummy, mummy jual awak kt benggali karpet. nak????

sayang si kamell kt ahboy ye. peluk adiknya tu.


ni pun gambar tadi. tiga tiga tidur kt bilik aku. bantal tu memang tempat adik. memang tempat tidur dia kt situ.


okay tu je....

2 comments:

meowwmania said...

lama x nmpk bebdk 3 ekor ni apsal semakin debab hah?? comel! geram je tgk!

bylindakitchen said...

geram tengok mata bolat adik
a'ah makin tambunnn
eiii..geram nak cungkil mata dia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails