:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, June 24, 2011

bekal air.

hello hello

auto-post entry yaw...


remember this post about air tangan isteri??? cepat dig out balik entry tu. aku dah link siap siap.....

yeay......since dah masuk kerja minggu ni, dah 2 hari aku bekalkan teh tarik kt suami.

mula mula macam malas kan, tiba tiba aku teringat aku pernah buat entry ni. terus bersemangat balik. hahahahahah. sendiri buat entry, sendiri malas apa cer...

aku jarang buat teh tarik ni. selalu teh o je. oleh itu, sedap sangat macam mamak buat adalah jauh panggang dari api. tp not bad laaa...hihi....

mahu tips teh tarik sedap??????????


sila rebus serbuk teh atas api dalam 5-10 minit. sampai air menggelegak dan air jadi coklat pekat. kuantiti tu, terpulang pada korang. lepas tu buat macam biasa, letak susu.
sedap kauuuu........................................


jangan lupa bekalkan sarapan pada suami. walaupun sekeping dua roti disapu planta & gula. *hahaha tu aku lah tu......


semoga aku dapat buat macam ni sampai bila bila....ameeeen..!


aku cakap: lepas ni kena beli tumbler banyak banyak. and plan nk beli plastic yg untuk sandwich wrapped tu. barulah nampak bergaya walaupun tak sedap. haha.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails