:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, June 21, 2011

review :: bunga pahar / bunga telur / telur pindang melaka

hello hello


our theme, merah putih hitam. kami memerlukan lebih kurang 200 pcs bunga pahar untuk diletakkan di pelaminan. then, kalau uols perasan, pattern semua tak sama. sebab stok banyak takde. makanya mix and match je.

alhamdulillah, bila dah cucuk atas pahar....gojes gila....! pandai najib pilih....! sayang sikit....

kami memborong di zc, nilai 3. owh sangat banyak ye pilihan. murah mahal semua ada. thanks to asmida syg yg recommend kan tempat ni....





all the bunga pahar are made from paper creepe. aku suka yg atas hitam merah tu. tp so sad, takde dalam simpanan...rugi tak simpan.....

harga semua adalah serendah rm1.00+ to rm4.00+. aku pun tak tau yg mana murah, yg mana mahal.


okay, ni pahar masa majlis akad nikah. najib kata dari singapore. nanti aku check balik. diisi dengan bunga rampai. wangi betul. letak dlm bilik, barulah feeling pengantin baru kan....

since takde apa untuk diberi pada kawan kawan office, makanya ini adalah untuk mereka....suka ya amat kawan kawan office aku.....


owh ye, bunga pahar merah hitam diisi dengan telur pindang. maha sedap. dan harga quite okay. di area melaka, kalau nk tanya quotation boleh email aku - ettykamal@gmail.com -. dijamin okay!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails