:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, July 24, 2011

review :: inai (henna di melaka)

hello hello

kalau korang ikut blog aku dari dulu, mesti tau aku nk inai daun kan. cecey konon banned inai tube.

sekali.....aku terpaksa mengalah dengan inai tube.....

sebab takut tak merah kalau pakai inai daun. lepas tu, malam sebelum bernikah tu, waksal, cheyah semua suruh pakai inai tube je. confirm confirm merah. haha. baiklah.

aaaaaaaaaaaaa....aku sangat bertuah okay. kawan office aku adalah pelukis henna......

maka, kak azie datang ke rumah dan pakaikan inai. in fact dia ada bawak sekali inai daun yg dah siap. tp aku insisted nk pakai tube.


bila dah kering, terus jadi warna purple inai tu. scary......haha....


bila dah siap, merah menyala kau.......


tips: letak selotep molek molek supaya tak comot. kalau pakai inai tube, sila gunakan berus lukis. so nanti dia akan rata elok kt kulit kita. untuk kaki, sila beli yg untuk padicure tu. ala yg getah untuk kembangkan jari kaki tu. kt watson, guardian ada jual.


esoknya, sangat malu nk pergi merata sebab inai pekat. so orang tau kita nk kawin. auwwww.........

dan yaya kawan baik, dengan baik hati tolong aku alter sikit inai tu. kasi tambah umpppppphhhh........



tak merasa aku berinai guna daun inai yg kena pakai malam malam, esok pagi baru basuh tu. sob sob sob.....


hasilnya.......................................................!!!!

super gojes color....!!!

ah tidak, itu cincin risik yg hilang tu....arhhhhhhhhhgggggg......


oh okay. bride to be negeri melaka boleh booking kak azie utk lorekan inai yg menawan lagi gojes itu. dont worry, aku kasi link facebook dan blog kak azie. sila sebut nama aku 3x untuk dapatkan diskaun maha best!!





ingat.....seru namaku 3x...............!! hahahahahaha.....


oh ya, groom tak pakai inai sebab dia tak mau pakai. lagipun sebelum kahwin, aku dah tau hukum lelaki pakai inai, so aku tak paksa.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails