:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, November 7, 2012

umar raihan : umar's fav show

assalamualaikum

makin dah besar ni, akal makin meninggi. makin bijak. ada je peel baru dia tau. geram jeee...geram bukan sebab benci, geram sebab comel sangat. kahkahkahkah...matilah puji anak sendiri...yelah, mana tumpah kuah kalau tak ke nasi kan.  heww....*tiup kuku....

selalunya, at least once a day lah, malam lah selalunya tengah free tu kan.  kalau aku rajin nk bukak laptop, aku bukaklah alif baa taa dia tu.  ni lyana mk yg rekomen.  so tu lah first video umar raihan.  hari hari dok ulang jadi dia pun seronok.  kalau datang peel mengada time menyusu tu, ku serukan je alif baa taa tu, terus senyap sambung menyusu dengan aman.  haha.

ni haaa alif baa taa.  cari kt youtube.  yg sofia ng rayyan tu. 

laki aku dok meroyan ng alif baa taa ni yg time dia menjerit tu. 

alif baa taa saaa!!!!!!!!!!!!!!!  pastu umar raihan pun gelak kekek kekek bila ayah dia buat peel camtu.  hahaha.  gi lah tengok video tu kalau nk faham knp laki aku meroyan.  =)))


dah boring layan alif baa taa siap hafal.  haah over siap dah boleh hafal si umar raihan ni.  mama dia bukak pulak upin ipin.  yg ni aku dah lama download.  zaman thaqif umur setahun.  best kan aku simpan 4 tahun yg lepas.  nasib lah tak terbuang ke apa.

umar raihan mmg layan upin ipin ni.  kalau kt tv pun, dia tengok je.  senyap lah masa setengah jam tu tengok tv.


ni gambar semalam 6/11/2012 pukul 6.30 pm.  kan time tu upin ipin setengah jam kn kt tv9.  so aku duduk kan dia dalam rocker.  see...like a boss tau...dia hadap sorang sorang.  mama kacau pun tak layan...


selalunya kalau hala je hp then flashed, mesti dia pandang camera sengih sengih ke, buat muka ke. tp this time takde.  dia sedap je tengok tv....hai lah anak...

ramai kata tak elok anak bawah 2 tahun menonton tv.  bagi aku bagi anak aku tengok tv pun bukan selalu.  plus bukan dia minat pun tengok drama ke berita.  dia minat tengok kartun je. rasanya insya|Allah takde lah perkara negatif mempengaruhi dia kan.  insyaAllah kami bagi didikan yg sempurna untuk anak kami...
cuma satu je, kalau tengok cerita hantu, aku memang tak ajak dia sekali lah...siap tukar channel lagi tau...tak mau anak terlalu tkut dengan hatnu mcm omak dio.  hahahaha


5 comments:

sarah shamsyul said...

i taw knp ali ba taaa tu..sbb ade part dorg mcm mjerit..hahaha.riuhla...

Rilexnya tgok tv..tgn x tahan tu...

I pun bg iman tgok tv.tp kite kawal la kn....mmg ade kate x elok, tp i rs tu bl tnpa kawalan....


Ehh.takut hantu? Haahahaahahahaha

e.t.t.y said...

jgan gelak sgt vee. kang terkoyak perut. wakakakakakak...aliff baa taa sa...tokojut den.

Lyena Vee said...

Hussein pon tengok tv jugak tapi kadang2 je la. memang tak elok, tapi budak skang ni dah pandai la. tengok hp pon tau nak belek2 sebab selalu dok layan utube kat hp. Hussein dok gila gangnam style tu sebab abah dia rajin dok pasang. rosak plan i! huhu

e.t.t.y said...

habislah bergangnam pasni uols vee...hahahah

Unknown said...

same la Umar Raihan ngan Hasif Mirza...blh geng ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails