:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, December 31, 2013

26.12.13 - Check in Hotel Equatorial Cameron Highland

assalamualaikum

kita update satu satu ye.  hotel dulu.  pastu baru update cameron nya.  tu pun gambar mcm tak banyak.  tah ada tah idak entry tu.  bahahaha. 

ni pun last minute booking.  online jugak.  terus ke website dia.  memula tengok agoda.  pun sama.  mahal seploh inggit.  pun takde breakfast.  tengok website eq, mcm murah sket.  terus book.  promotion rm180 per night.  pum pam pum pam campur breakfast buffet, tax bagai rm250+.  pfffftttt...

* kalau booking kt website, dorang nk details card credit untuk guarantee booking je.  masa check in baru swipe.

so far bilik okay.  dapat bilik kt tingkat 12.  interior bese bese je.  ada katil king, ada sofa.  view ladang teh.  tp telah dicemarkan oleh pembangunan yg sangat ketara kt puncak tu.  sian aku tengok cameron ni.  sana sini tobek.  dah rupa kepala anak aku botak dah.  hahahaha.  tp even biasa biasa je, kalau datang lagi sini, aku tetap nk dok sini.  tu pun kalau harga murah lah. 

sebenarnya reason aku nk tido sini, aku gugel gak hotel budget lain.  contoh mcm hotel jasmine.  aku pernah tido sini dulu masa g rombongan ikut makcik aku.  tu pun semalam rm200+.  hotel budget je kot.

lagipun plus hari tu kan birthday suami kesayangan, kecintaan aku.  gila kau nk bg dia tido kt hotel jasmine masa birthday dia?????  kang dia buat gitu birthday aku next year, mau aku sentap pat poloh malam....haaa nampak tak permainannya di situ? kikikikikiki...


seperti biasa, sebelum melenjan katil, suami cakap, cepat tangkap gambarrrr.....hahahaha.


ni memasing tengah jakun tengok view, menghirup udara nyaman kemeren helen.  umar raihan, kasut pn belum sempat bukak dia dah meluru ke balcony.  sejuk, nyaman.  aku nk pijak lantai balcony tu pun tak tahan...


ada sofa.  so boleh layan makan strawberry atas tu.  eh silap, aku makan jagung bakar atas tu.  malam tu g pasar malam, beli jagung bakar sedap!


ada cermin besar depan toilet.  haaaa ada jeles takkkk tengok body aiiiiiii?  kakakakakakak...


dia dah tido dalam kereta setelah mengamuk nk duduk depan.  lama lak tu tido.  so memang bangun, standby untuk explore memacam lah. 


aku request baby cot.  aku email, dia cakap foc.  so walaupun takde kegunaan request jelah kan.  kata free. 


ni betul betul depan hotel.  umar suka tengok air pancut.  tu yg dia tak pandang aku. 

buffet breakfast dia okay.  terbaik.  standard lah hotel hotel yg setaraf bintang dengan dia kan.  aku paling gila makan croissant dia kot.  mau dekat 7 bijik aku ulang tu je.  siap tapau naik bilik.  laki aku tanya, mama nk lagi ke croissant ni.  aku tanya kenapa tanya.  dia jawab kalau taknak, dia nk habiskan.  ahhh mestilah aku dengki aku cakap aku nk lagi.  hahaha.  lain lain menu, biasa jelah ada nasi lemak (laki aku cakap sedap!!), ada roti canai (kuah dia maveles), wafel (dengan coklat & jem strawberry mmg yummeh lah kan).  apa lagi?  cereal?  bahahhaha tu pun aku lenjan dengan umar.
actually harga buffet breakfast tu yg sebenar rm39.90.  tp aku dapat promotion rm19.90.  so rasanya memang berbaloi dengan harga tu kot. 

so aku memang recommend hotel ni kalau korang nk pergi kemeren helen.  ewah...

bye!

1 comment:

Wawa said...

Ok aku pegi cameron mase ngndung dlu...sejuk smpai aku semput2...terus alem taknak bawak smpai skang...sentap!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails