:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, September 20, 2010

main lah main...

hello hello


mummy bagi tempoh sejam je awak awak main kt drawer ni. lepas tu, no more okay.



sejak baik sakit hari tu, gedik kemain. tetamu datang, ah boy & mell akan masuk bilik tak keluar keluar. tp adik, dia yg akan sambut tetamu, akan greet sebaik mungkin. kemudian, menggedik dengan tetamu pulak.


ni mesti ada bau yg korang pernah tinggalkan dulu kan???

drawer ni baru datang dari kampung baru. no wonder lah tercium cium je budak berdua ni...


adik, masuk dalam tu tak keluar keluar. bila aku tutup drawer tu, diam je.


mell, siap nk tidur...mata dah kuyu tahan mengantuk. cesss...


biarlah ahboy duduk atas ye. biar adik dengan mell masuk dalam...


kejap je dalam ni. lepas tu bosan. terus tak pandang lagi dah drawer pink ni.

2 comments:

saya said...

aduhduhduhhhh... komen lump sum ye. hehehe...

bab budak2 busuk--memang le nakal. lagi ramai lagi la macam2 peel. agaknay dia ingat nk tiru kartun tom & jerry lari2 nyorokdalamlaci. hehehe...

bab kawen--yahuu.. kawen2 jangan tak kawen. jangan pening2..nanti ada le jalannya tu. congratulation!

bab kuih raya--tu dia.. berjenis2 kuih raya tapi saya paling tingin kuih suji tu.nampak cantik dan mmg tak pernah lagi mkn kuih suji.

bab gambar raya--adoi.. gambar raya saya penuh dengan gambar budak2 tu je.. gambar sendiri ada le 2-3 kerat. mummy garang ye.. cubit mummy. hehhe..

e.t.t.y said...

saya - wah lump sum ye???

biskut suji tu adik beli. sedap jugaklah rasanya. rasa mcm buat sendiri. agaknya org yg jual tu ikhlas menjual. tak mcm sesetengah yg lain yg nk kan keuntungan semata2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails