:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, May 24, 2011

rama rama dalam perut buncitku.

hello hello

banyaknya rama rama. bak kata thaqif dulu, ame ame....* rindu pulak kt thaqif.

banyak nya tak buat lagi...aaaaaaaaaaaaaa i need more hours, i need more hand and leg!!

guest book! benda ni siap termasuk dalam mimpi aku tau. esok nk sanding, malam ni terkial kial lagi nk pergi binding bagai. haish...at last malam td, fikirkan sesuatu dengan adik aku. camne nk buat lagi murah dan senang.

cincin for groom. adoyai. hari tu najib tak mau pakai cincin. tp aku paksa jugak. merata lah kami mencari. tak jumpa. bila dah jumpa kt poh kong, takde pulak saiz dia. gigit jari tu kang kasi kecik sikit saiznya.

dan semalam, baru lah bbf group bincang pasal cincin. kt jalan tar ada satu kedai jual cincin untuk lelaki.....semalam aku pergi kl. tp baru baca malam....aaaaaa terlambat...stress lagi....
aku ajak najib pergi kl minggu ni, dia sibuk pulak. nampak gayanya macam takde cincin lah najib tu.

veil nikah. dah siap. tunggu akak tu courier. disebabkan aku sibuk, aku mintak dia remindkan aku kalau aku lambat nk bank in the rest payment.

kek kahwin. pun sama. bayar separuh. separuh lagi masa hari sabtu lepas dia deco deco eric. hihi.....

goodie bag nikah. kena follow up dengan org tu. dodol.

malam nikah. aku tengah pening. tiba tiba najib kata, tetamu akan jadi lebih kurang 100-120 orang. haaaaaaaaaaaaaaaaaaa??? ramai gila okay. so semua kena tambahkan. dari segi makanan, goodie bag. perlu ke aku tambah kuantiti goodie bag tu?? dengarnya kawan kawan office aku pun nk dtg malam tu sebab esok hari tu ada family day. saja je kan, owner company aku dengki nk buat family day sekali time aku kawin.

rehearsal. fyi, majlis kami nanti akan jadi majlis formal. tu yg kena rehearsal bagai. tp masa rehearsal tu, kami belum husband n wife lah. hari khamis. redah je lah.

hantaran. belum siap lagi. sekian. infact, tak lengkap.

cuti kahwin. company bg 2 hari je. bila dengar lyana mk dapat 5 hari company bagi, siap jeles...ahhhhh.....aku nk mintak lama-lama, punya kedek!


haaa apa lagi apa lagi.....even dah buat checklist yg baik punya complete, tp tetap juga terasa tak complete. rasa banyak lagi yg aku missing.

biarlah...aku tawakal je ni....

yang penting....aku nk nikah!

eh satu lagi..........aaaa pening jugak nk cari teman honeymoon ni.....hari hari dok tengok hotel, tiket flight.....

penat!!!


1 comment:

lovelyadibah said...

gudluck etty:)moga semuanyer dipermudahkan:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails