:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, October 11, 2011

Allah lebih menyayangi dia.

hello hello

~ dah taip, tp still tak tau nk karang ayat yg sesuai......

Al-fatihah pada cik din. suami pada cik ida, our wedding decorator dari kencana sari enterprise...

walaupun baru je mengenali arwah, tp tetap terasa.....

teringat lagi arwah bergurau tentang lagu yg kami nk gunakan waktu 'cutting cake session'. annuar zain. teringat lagi waktu kami berbincang tentang pelamin, sebab waktu tu aku tanya tentang pelamin roman, yg tiang bulat bulat tu. itu first time, kami [aku & najib] jumpa untuk berbincang tentang majlis. selanjutnya, perjumpaan dengan cik ida tentang baju, arwah pun ada juga. berbincang tentang perjalanan majlis, tips dan nasihat.

selepas majlis, terserempak dekat simpang masa lampu merah. buka tingkap kereta, bersembang, gelak ketawa atas jalan raya. =)

masa raya, tak sempat pun nk beraya ke rumah cik ida. ada juga cakap dengan najib ''tak nak raya rumah cik ida ke?''. jawapan najib apa ntah, aku lupa. terus tak beraya.

kali terakhir jumpa, ketika makan malam kami di restoran tomyam. mereka sekeluarga pun ada sekali. tp kami makan di dalam restoran, mereka kt luar restoran. kami nk balik, mereka dah pun balik. itulah kali terakhir aku jumpa dengan arwah.

tp najib kata, pagi sebelum arwah meninggal sempatlah ber''hai hai'' di depan rumah.

i wish to be there semalam. berkongsi rasa sedih kehilangan ketua keluarga, bapa. aku pernah berada di situasi tu. tp keadaan tak membolehkan aku ke tampin.

doa aku tetap mengiringi arwah.

takziah.........

al-fatihah.............................................

semoga roh mu dicucuri rahmatNya.....................dan ditempatkan di golongan orang orang beriman..........................




aku cakap: hargai orang orang yg kita sayang sebelum terlambat..............

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails