:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, April 11, 2011

goodie bag - nikah...

hello hello


[entry yang telah dijadualkan. aku busy wok kt opis]


theeeeee heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

aku tak biasalah nk buat teaser ke apa. aku reveal terus...! sebab aku ni kan, alahai tak rajin nk update blog. roh rajin datang, baru aku rajin.

okay ni ha, tunjuk terus paper bag, plastic bag yang akan digunakan utk favor malam nikah.

beli kt daiso dataran pahlawan...ate memang rm5 kan...

masa mula mula aku survey, memang dah jatuh cinta kt yg belah kanan sekali tu. atenya memang aku suka english style camtu kan. kena pulak aku mmg suka benda yg simple. kira kira, ada 30 dalam tu. sekeping 17sen. yes lah. dapat gaji terus beli nanti. sebab duit tak cukup masa tu.

sekali, time nk beli tu...tinggal 2 bungkus jeee...sedih makcik nak...!

kene le teman beli yg lain. bolehlah labu, asalkan cantik...asalkan murah.....


dan untuk gandingan ideal, maka kita jodohkan le mereka dengan ribbon fink fink juga....
mohle teman perkenalkan DIY teman yg rajin bebenor teman jahit ni...

gua jahit okay!!! JAHIT....lu ada bran?????


teman pun idok lah tau angin mana yg menyerap dalam badan ni, boleh lak teman rajin bebenor nk menjahit. mesti mak teman pun agak shock melihat teman cenggitu...

so nanti tinggal masuk je barang dlm tu, pastu stapler. siap.

aku ni bukan jenis suka menyusahkan orang. karang sepupu sepupu aku tinggal stapler je. kalau aku tak buat ribbon tu, susah pulak nk mengikat bagai.

nah sayang sayang aku, korang tinggal stapler je nanti....


jumlah untuk bungkusan favor malam nikah:

[paper bag] 8 bungkus x rm5 = rm40
[ribbon] 3 rolls x rm0.60 = rm1.80
jumlah = rm41.80


okaylah tu. kalau pakai beg yg biasa tu, mahal gak kan.

oh yea, aku perasan kan ribbon kt ssf murah lah [saiz kecik]. 60 sen. kt kedai lain, singgit lebih...tu yg aku borong sakan kt ssf.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails