:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, April 23, 2011

may's payment

hello hello

yes 40 hari lagi. hati ni jangan cakap. rasa macam tak percaya pun ada. kejap je tu. pejam celik tiba harinya. huh.................takut!!!!



wedding cake deposit = rm50.

design memang nk macam tu. najib suka corak melingkar tu. hari tu, kitaorang gigih tawaf kedai kek kt tampin tanya pasal design ni. siap pergi secret recepi. tp SR tak boleh customized kek tu. kena ikut apa ada dlm catalog. huh, kalau boleh, mesti kejap je licin kek tu kan.

akhirnya, dapat sorang baker ni. akak ni duduk seremban.

oh ya, kami mencari mereka yg boleh dtg dewan dan set up di dewan. senang!

akhirnya jumpa akak ni. harga pun not bad. aku ingat dia quote mahal. tp bila baker lain balas email aku, quote aku rm500+, sampai ada rm900+, oooo aku fikir MURAH! kawan aku pun kata berbaloi bayar mahal dari rugi kemudian hari.

warna dan final design bincang lepas byar deposit.

* aku lupa mana aku amik gambar ni. anyway, terima kasih for this idea!! gojes...
* blog akak tu, aku bookmark kat pc office. so nanti dah kawin baru reveal ye...


wedding shoe - rm150

tidakkah ianya menggiurkan??? akhirnya aku jumpa jugak kasut idaman aku. harga mampu milik, tp macam membunuh jugak lah since makin dekat ni byk nk pakai duit. so apa kata esok kita survey kt jusco, kt mahkota parade, kt dataran pahlawan. kalau jumpa yg lagi cantik, lagi murah, kita pandang je sebelah mata kasut merah ni....

ada banyak kasut merah yg cantik cantik. oleh kerana malam malam bff tak online, maka tanya je pada ex officemate dan juga merangkap kawan baik tak baik sangatlah sebab selalu gaduh gaduh manja. dia kata cantik! aku tengok berpuluh kali jugaklah kasut ni. dan aku banyak kali jatuh cinta sama ini kasut. ahhh gojes!!!!

boleh tengok kt sini. ada je yg lagi gojes. lace lagi. boleh customize nk lace tu warna merah ke apa kan. tp bagi aku, kasut ni memang yg aku nak, memang aku idamkan kasut macam ni...


* suka terbukak depan tu. ada effect seksi. celah mana seksi tu, aku pun tak tau. hehe.



dodol untuk goodie bag = rm50

lupakan makanan yg pelbagai atau cenderahati yg merepek repek utk di isi dlm goodie bag. aku tak minat. plan aku, nk letak 1 jenis makanan semata mata.

tapi siapa tau, rezeki nk kahwin ni murah macam duit jatuh dari langit. sepupu kesayangan nk sponsor sesuatu juga utk diisi dlm goodie bag malam nikah. nk tolak, asmida marah. dia kata nanti orang tu kecik hati. bila orang dah bersungguh nk sponsor, terima je walaupun lari dari plan kita.

baik lah, siapa lagi nk sponsor??????????????????????????????????????????????? HAHAHAHAHAHHAHAHAHA...

sampel dah dapat. memang sedap dodol ni. terbaik dari ladang dodol!

* walaupun dah berkali kali aku cakap, nk jugak cakap lagi sekali. betapa aku bersyukur ada sepupu yg sangat baik hati......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku bersyukur keluarga kitaorang takde yg berantakan yg menyibuk itu ini, malah banyak membantu.....i love u more [abah's side]


first fitting deposit = rm150

hari tu masa hantar baju tak bagi deposit. sebab aku cakap betul betul aku takde duit. yelah aku hantar hujung bulan kan. aku bgtau akak tu, first fitting saya bayar half, nak amik kang saya bayar the rest. dia kata okay.

so, first fitting will be on 5th may. ahhh cant wait...!!! camne lah rupanya. muat ke tak. almaklumlah gained weight maha hebat!

* bila baju dah nampak cantik, baru aku reveal ye siapa designer tu....


banyak lagi kena bayar. hotel untuk mua, coklat untuk budak budak..........


kena confirm dengan mua, dia nk hotel camne. kalau bg hotel budget, dia okay tak? sebab kt depan rumah ada hotel. tapi budget lah...hotel sentosa melaka.

senang kan kalau dekat dengan rumah aku. rumah aku pun dekat dengan bandar. so lepas make up tu, boleh lah dia jalan jalan area melaka.


okay, berjumpa kembali di lain siaran. daaaaaaa....................!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails