:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, April 14, 2011

mell in facebook!!

hello hello

klik gambar ke page ahmell genduit.


homaicattttttttt......................kucing zaman sekarang, terlalu didedahkan dengan IT dan teknologi. hahahahahahahaha....

okay okay, ahmell anak sulung. jadinya dia didahulukan. yg lain menyusul kemudian ye. ikut step. jangan berkecil hati, mak turutkan nanti.
* promise

genduit -> sila baca nada zizan cakap bukuit kepuing. ah....aku failed ikut macam zizan!

tapi sebenarnya tak perasan pun. lepas adik aku bagitau, aku baru perasan.


genduit tu gendut. kan aku selalu panggil mell gendut, panggil adik & ahboy kendut. ntah apa apa pronounce.
* nasib le kome dapat mak gedik...gediuk....hahahaha...




yes....marilah sama sama like ahmell genduit.


ahmell genduit - mell pun nk gelamer jugak. ingat atuk usop wilcarrrr jeke nk gelamer??? ate mell pun nk leeee jugak....

mak - amboi tak agak agak nk bagi contoh.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails