:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, June 9, 2010

jaja & saufee - the day!

hello hello


aku dengar dengar, rombongan pengantin duduk kt luar rumah dekat sejam. ingatkan lambat sampai, rupanya dorang tunggu orang orang kompang. aiseh. macam tak sedap pulak kan, tengah tengah panas ni, buat dorang tertunggu tunggu.

tips: pastikan ada sorang incharge bahagian kompang, menyambut rombongan lelaki. kesian dorang datang dari jauh kena tunggu bawah pokok tengah tengah panas. kalau kompang lambat, make sure ada contact number.

tips: back up, sila cari lagu kompang. kalau hal macam tu terjadi [kompang lambat] kita boleh pasang cd kompang. tak perlu biar rombongan sebelah sana tertunggu tunggu.


tiba tiba teringat zaman dulu selalu pose macam ni kan. pengapit kena tutup muka pengantin perempuan. hehe. ni aku yg suruh. ntah zaman sekarang, ada lagi orang buat macam ni ek? hahaha.


nk tergelak aku salah posisi.


haaa dah okay setelah di alterkan. hehe. masa ni aku kepoh kepoh suruh pegang tangan. hahahaha. so korang dah tau kan, macam mana kepohnya aku masa tu.


panas gilak. melaka punya panas...huiiiiiiiiiiiiiii...semacam. mencucuk kepala otak.




gambar gambar kt atas semua version dari handphone aku. okay kt bawah, gambar dari photographer of the day. ala bukan sesiapa pun, adik sepupu aku je. adik pengantin senang cite.


jaja amik 2 persalinan je. yang ni turn lace. aku tengah sibuk sibuk kt luar, dipanggil tangkap gambar. dengan tak mandi, dengan belum tukar baju. tp sempat pakai tudung, letak bedak. boleh??? haahaha. asal mahu nampak vogue.


ni persalinan jawa. kata jawa dari bagan datoh ye. harus pakai jugak. menyorok di belakang pengantin supaya nampak kurus. ahahahahha.


gambar 1 family. tp ada yang tak cukup ni. main masuk je siapa yg lalu dan gian atau pantang nampak camera besar besar. of kos lah aku tak terkecuali. kalau aku takde, macam pelik je kan???


kami berempat dengan pengantin.


dan penutup entry ini, dengan gambar paling vogue kami berempat boria kampung 8 tengkera. baju yg cheyah bagi ni, aku siapkan jahit manik, sembat jam 2 pagi malam jumaat tu. adoyai..sikit punya rajin.


okay daaaaaa. tunggu next okay.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails