:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, June 14, 2010

my name is adik khan

hello hello


hai reader[s], do you miss me?? im adik lah. mummy malas nk tolong update pasal saya, so saya update sendiri sendiri. hoh, nk harapkan mummy, jangan haraplah dia. lepas balik niaga, bagi kitaorg makan, bersihkan litter box kami, terus dia terbongkang tidur. alasan penat niaga. cetttttttt!

saya sekarang dah besar tau. tp umur sebenar tak tau. mungkin dah 6 bulan.

hai lah, nasib saya baik agaknya. kalau tak mungkin saya masih di chow kit bertemankan kutu kutu rayau dan indon indon.

mummy kata, saya dah makin hensem. masa kecik kecik, dia selalu compared kan saya dengan si mal mel mol tu. dia kata ''adik tak photogedik lah, mell cantik je tangkap gambar''
kecik hati betul!

tapi sekarang, tidak lagi. saya sudah semakin kacak! kalini, mummy selalu puji saya. dia suka bila mata saya besar.

mummy pantang betul bila nampak kami bertiga bersama. terus nk tangkap gambar. hasrat mummy nk tangkap gambar kami bertiga elok elok selalu tak kesampaian, sebab kami pantang berjumpa. mesti nk gaduh gaduh manja.


saya suka main dengan bunga. tp saya bukan mat bunga. nenek selalu pukul montot saya bila saya rosakkan bunga dia. nk buat macam mana. dulu kan mummy tersalah tafsir pasal jantina saya sehingga bagi saya nama anne. terus melekat suka bunga.


budak kecik ni kan, dia suka buli saya tau. kalau saya buli dia, sampai dia jerit jerit mesti mummy cakap ''dik, dah lah tu. kesian ah boy. dah dah stop it please''

tapi bila ah boy buli saya sampai saya jerit jerit, mummy buat donno je. kalau saya jerit, mesti dia ingat ah boy yg jerit. sekali lagi saya kena marah.
erm, mentang mentang saya dari chow kit, salah tafsir lah ni. saya bukan kaki buli tau.
sob sob sob.


tengok tengok. bukan nk tolong saya, lagi mau tangkap gambar.


tapi mummy cakap saya makin manja dengan dia. tapiiiiiiiiiiiiiiiiii, manja saya bertempat okay. mummy kata manja yg hangat hangat taik sendiri.
bila rasa nk manja, saya menyondol lah mummy. bila mummy nk manja balik dengan saya, saya lari. hahaha. padan muka mummy.

tapi taklah selalu saya buat macam tu. kadang kadang, saya tidur sebelah mummy. saya selalu cium telinga mummy, selalu cium rambut mummy.

mummy kata, saya ni buah hati pengarang jantung dia sebab bila mummy gaduh dengan daddy, saya yg paling faham dan selalu buat mummy senyum.



kak mell sekarang dah jadi kekasih gelap saya. bila malam semua orang dah tidur, saya ^ngorat^ kak mell. sampai kak mell jerit sedap marah. esok pagi, mesti mummy tanya kt saya

''kenapa malam tadi adik kacau kak mell dik? adik nk awek ke? adik kn kecik lagi. bla bla bla''

saya malas nk dengar, saya buat buat tidur. tu lah mummy, tak mendengar jeritan batinku sungguh tau.

saya nk awek. saya nk bini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kak mell tak touching, mummy pulak lebih lebih. kalau malam saya kacau kak mell, esok pagi elok je dia main lagi dengan saya. mummy ni over tau.

''adik kedek, janganlah kacau kakak. lagipun, kalau adik kacau kak mell, dia tetap macam tu. adik nk kena potong macam kakak ke?''

saya tak mau pun kena potong. tp saya rasa mummy tak mau potong pun. saya tau, mummy sekarang dalam usaha nk carikan bakal bini untuk saya. mummy nk mintak tolong kawan kawan blog dia kot kot berkenan dengan saya untuk dijadikan calon menantu. saya ni terbaik woooook! saya hensem. mungkin saya akan memberi baka yg hensem dan cantik kepada anda anda nanti. saya pun baik, mungkin perangai baik saya akan menurun kepada anak anak saya pulak.

mummy jahat tau, selalu dia ejek saya. ''badan je kecik, testicles besar. dah nak kahwin sangat ke dik?''

ohoooo, dulu confused saya ni jantan ke betina, bila dah terbukti jantan, testicles besar pun nk kecoooooooh!!!

* malulah nk letak gambar tetttttttt.


okay babai. nk sambung tidur. confirm pasni mummy cakap

''haaaa tu lah. besarkan testicles je pandai''

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails