:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, July 21, 2010

hai, etty hidup lagi!

hello hello

yezza yezzza...maafin daku. orang berkerja memang macam ni, sehari je buat auto publish, pastu terus kang keng kong. haha.

huh, ko ingat aku rajin bebenor??? idak le jawapannye. atenya, penat yeop sampei rumah. terus tidoo aje. =)

kerja aku??? so far, bolehlah. eh korang tau ke aku kerja apa? biasalah etty, tak kan jadi engineer kot. haha. aku jadi PA datuk. kt company o&g. tu je boleh bagitau.

setakat 3 hari ni, ntahlah. aku pun tak tahu macam mana. dah rasa macam kerja kerani fax je aku ni. asal fax masuk, aku. asal fax keluar, aku. sampai kan kerja kerja yg memang kerja aku, terbengkalai. aku rasa 8 jam tu macam tak cukup!

banyak nk belajar lagi. nk uruskan asset datuk tu. korang pun tau, PA ni segala hal peribadi kita kena in charge jugak. so segala akaun bank, asset kereta rumah, credit card semua, aku kena tau untuk apa, fail yg mana. kau ingat sikit???? bos aku jutawan noksss. =)

dulu kerja secky, tau hal hal pejabat je. ni tak. lagi lagi datuk, aktif politik. so automatik, aku jugak merangkap setiausaha politik tak jadi dia. haish.

tp aku suka. environment best sangat. yg penting takde hendea! aku tak suka kerja dengan hendea!

so sementara aku takde asset bergerak [kereta], aku naik bas. hari pertama aku keluar pukul 645 pg. dapat bas 715. sampai sentral 730. bas ilek. naik taxi, rm15 terbang.

hari kedua aku keluar rumah pukul 630 [gila ah, org tengah sedap tido aku dah keluar mencari rezeki!], dapat bas 715, sampai sentral 730. tetap juga naik taxi dan menerbangkan duit rm15 aku. so ada beza tak kedua dua hari tu??

takde bezanya. hari hari aku bagai nk meroyan. siap nk benti kerja sebab hari hari aku datang lambat. ye, punca utama kenderaan. takde bas kt sana.

so dah 2 hari aku keluar awal, korang rasa, bila masanya aku patut keluar rumah??? 5 pagi??? 4 pagi???

balik pulak, okaylah. pukul 630++ bolehlah sampai rumah. berjalan berapa meter ntah. tp boleh buat kaki aku sakit dan penat. oleh itu lah sebabnya, aku malas nk hadap blog.

serius. penat. sampai kt rumah, nk mandi pun tak larat nk berdiri. tp miracle nya, sampai rumah, pandang muka budak bertiga tu, hilang penat kejap. caya tak? betul wey. penat tu macam blink hilang!

cuma sampai rumah, tak terus bagi makan. kadang kadang cakap aku penat. tunggu pas mandi atau makan, baru bagi korang makan! haha.

tp sekarang ni, takdelah nk main sangat. sikit sikit je. tp peliknya, malam malam dorang dah tidur dengan aku. siap share selimut dengan ahboy. dulu mana ada! tau kan nk bermanja.

heh, tu jelah. malas nk taip lagi. gambar pun aku belum transfer lagi. nampak sangat penat + malas!

okay korang, jaga diri baik baik.


aku cakap1: taknak tinggal jejak pun kt office. so, no fb, no blog. cuma aku curi curi baca blog korang je. yg tinggal jejak kt chatbox korang nama aku+anak2 tu, aku lah tu.

sama macam tedi, huruf b rosak. tp masih boleh tekan, cuma tak tangkas! hehe.

1 comment:

meowwmania said...

wahh sibok benor nmpknya kt tpmt baru yer..xperlah baru2 mmg ssh sket nak seswaikan dgn environment baru kan...lama2 jupe la jln mudah nak g blk kije tuh ;)

bwk bersabo jelah dlu yerk, wat masa ni pi ngadap anak-anak bulus tuh hee..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails