:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, July 7, 2010

mell.

hello hello


bangun tidur je cari aku. aku pangku, kejap je. lepas tu nk baring tempat lain. nk grooming. hahaha.

mell memang suka grooming tau. setiap masa boleh kata kan. kadang kadang macam geram, aku sembang lah dengan mell:

''mell, nk cantik kenapa ni? ada pakwe baru ye?''
''mell, sapa nk datang malam malam buta ni, asyik nk melawa je''


anak dara aku ni kan........

2 comments:

meowwmania said...

rajinnya mell...

kalo kucin kite si teteh tu, taik mate sampai berkepul2 pemalas! pastu bila nmpk org pegang tisu jek mencicit2 larik haihhh~

e.t.t.y said...

meowwmania - yeke? hehe. dia nk bermanja kot. dorang cuma takut bila kita pegang cotton budd je.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails