:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, July 5, 2010

hoyeey hoyey. cat show lagi di melaka, bulan julai nanti.

hello hello


* entry baru ada di bawah. jangan risau, mesti ada entry baru punyaaaaa




yeaaa, seperti tertera di atas. berminat??? tu ada contaact number tuan yg in charge. huh, apa lagi, sila lah daftar kucing kucing korang.

aku?? belum pasti lagi. ada chance ke anak anak aku menang? aku tak menang tangan nk uruskan adalah. kucing yg jarang jumpa crowd mesti kelam kabut nanti kan.

insyaAllah, kalau ada rezeki anak anak aku nanti, aku masuk. ini kali pertama. masih belum yakin. tapi, kalau tak masuk pun, aku mesti ada kt tempat kejadian. insyaAllah, kalau takde aral. so, kalau kenal tu, sila tegur ye. jangan malu malu. orang orang KL pun, meh lah turun beramah mesra.

sha dengan tedi mesti turun tu. kan? kan? kan? mari kita ronggeng sama sama ye....



good luck!!!!!!


etty cakap1: macam nak masuk, macam tak nak masuk.....

2 comments:

myQza said...

i turun berlenggang.

korang turun bawak kucing memasing k?
he he he he

saya said...

wahhhh... tapi my nezha tak pernah masok2 ni tau,buatnya dia menangis kat sana.. pengsan saya. hwuahahha.. kiss to mell...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails