:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, May 11, 2010

entry birthday lambat? etty buang tebiat apa.

hello hello


betul tak betul tak tajuk atas tu? betul kan? kalau tahun tahun lepas, sibuklah aku mencanang seluruh alam birthday tak lama lagi, siap buat time ticker tak menahan. haha. pastu, tahun ni wah senyap terus mak noks. ada buat ala ala time ticker jugak, tp buang. haha budget howt lah tu. * seligi sikit.


terima kasih banyak banyak pada siapa yg wish tu eh. [che yah, kak ijan, suraya sadeli, edy, mak teh, dina, ijah, syukri, juan, azidah, ekin taib, asmida, eena, kak hana, ayu, arni, kak sara, yana, siti magenta, era & linda ex lhag, izwan awang, emmy wahida junior convent, shelli, ella ex roomate uitm, anja, kak nana ex roomate part 2, intan, sheeda, asz, yatie, nana, edrus, khai]

tahun ni kurang sikit dari segi wish. alangkah aku rindu zaman belajar dulu esp kt uitm. berkodi kodi wish masuk dalam hp 2100 aku dulu. nk buang sayang, alih alih aku salin balik dalam buku azimat aku tu siapa yg wish, jam berapa dorang wish. haha, ah aku ni memang touching orangnya. tak payah heran!
zaman uitm, aku suka curi hp kawan kawan, set sendiri date birthday aku. dorang bukan tau pun. tau tau, tepat 10 may 12.00 mlm, alarm dorang bunyi dan memaksa dorang untuk text aku happy birthday. ayat tak boleh blah ''siot kau set alarm kt hp aku, apa2 happy bday ty'' hahaha.

dan dorang suka mengungkit. ''aku ingat lagi ty, ko selalu set date bday ko kan kt hp aku'' hehe
tu zaman belajar.

dah masuk zaman kerja, kawan kawan tak ingat lagi dah sebab masing masing dah tukar hp. dorang tak macam aku yg akan salin balik bday kawan kawan masuk dlm hp baru. aku memang semangat kawan sikit. tp wish nya tak. haha.

lepas tu dulu, mesti nk tengok sapa jadi pengucap pertama dan pengucap terakhir. tp selalunya by lah jd orang pertama walaupun dia yg kedua. yg pertama selalunya kawan kawan yg ucap jam 1159. by tak puas hati dia nk jugak jadi yg pertama. haaaa ambek ambek.

tapi tahun ni, dia wish aku pada jam 1220. cisss. siap aku yg tanya dia tu, ''tak nak wish bday kt i ke?'' sedih tau.
tepat jam 12, aku sibuk menggentel karipap nk bawak ke gerai esoknya.

ntahlah, tak tau lah apa perasaan sebenar dah menginjak ke 25 tahun ni. rasa matang tu, ye kot. tp rasa matang tu dah datang sejak masuk 20an. start tu rasa macam alaaaa dah 20an..terus perangai pun auto berubah matang sikit. sikit jelah.

target aku kahwin 25 ni tak tau lah tercapai ke tak. oh ye tu angan angan sejak kecik lagi. kalau sembang dengan kawan kawan, mesti adalah terselit ayat ''awak, kita nanti nk kahwin umur 25 tahun tauuuu''
apa reason 25 tahun aku pun tak tau laaah.
umur 25 tengah masak ranum kot. hahaahahhahahah *poyo

hadiah birthday?

nk kena share ke???

okay okaylah aku share jugak. tp kang mesti ada cakap belakang. eh, hari tu gaduh beria, beria nangis. dah baik ke???
haha, if u do know us well, cenggini lah gayanya.
bak kata kawan kawan aku ''kalau etty ng bobo gaduh sampai putus, alah tu biasa je. kalau etty atau bobo anta kad kahwin tp nama pasangan tu bukan yg sepatutnya, tu baru luar biasa!''
haaa tengok, kawan kawan siap buat quote of the day lagi tau. hampeh tul.

so pasni, tak payahlah nk risau sangat. aku gaduh ke tak gaduh ke sama je. so sementara tengah berjodoh ni, kami tetap berdua. tp kalau tak kahwin tu, nama nya bukan lah jodoh kami ye idak.




yeay, dapat hadiah ni....suka suka suka. hp nokia apa ntah slide. warna merah sama dengan by.
actually, hadiah ni bukanlah suprise pun. aku dah tau dah pun.
yg kitaorg g low yat sebelum gaduh tu, cari ni lah. at first aku nk cari sony sebab percaya gambar sony lagi malatopssss kan. aku memang nk cari hp yg berfungsi camera. sebab aku malas nk bawak camera tu, malas nk charge battery lah bagai.
tp tak jumpa sony. ada yg aku suka tu, sony elm, tp takde camera depan which is, takkan nk video call guna camera belakang kan.
by kata, kalau tak jumpa gak, beli je hp macam i nak tu.
okay, finally, beli lah sama sama. warna pun sama. merah!
sebab warna lain macam tak best. pink cantik gak, tp aku dah pernah ada hp pink dulu tp hp tu hilang kt sogo!
ala, main reason kiranya aku nk warna sama lah senang!



ni pulak, hadiah dari jaja. sepupu aku. buku ni best gila. macam macam ilmu ada. tp biasalah, nk mengkhatamkan buku ni aku kena tabah dan yakin. kalau novel pelik kenapa tak mengantuk. hahahahahahahha *bengong

jaja - aku macam sedih lah kau nk kahwin dah....

baca baca baca.


gi beli buku ni cepat!!


okay tu je. celebration biasa biasa je. tu next enty lah ye.


okay, happy belated birthday etty. masih lagi nk sweet 17!!!!!!!


bubye pengantin~to~be - take care!

1 comment:

myQza said...

bila besdey ?

happy belated birthday!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails