:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, May 22, 2010

sapa punya kerja ni????

hello hello





korang tengok, tengok. maunya aku tak geram. aku gigih bangun pagi pagi nk taip entry baru yg menyegarkan minda, tiba tiba tengok mouse ni dah jadi camni.. geram betul aku.
aku nampak mouse tu ada kt bawah, aku macam pelik. sejak bila aku leraikan *ceh leraikan tak tahan wayar. sebab aku bukak half je. others, aku ikat dengan getah. so that takdelah menjalar sangat kan wayar dia.
puas lah aku fikir. lembap betul cara pemikiran aku.

pastu tengok asal wayar dia pendek je. mana yg lain???? SAH SAH. ni SAH kerja budak budak ni. maunya aku nk gigit ekor sekor sekor.

putus habis. konon konon feeling wiringman lah boleh nk connect kan wayar yg habis kena gigit tu, hampa!
*eh masa sekolah, aku suka kemahiran hidup tau. lagi lagi bab elektrik dan kayu. masak okay lagi, jahit aku paling jauh ke laut china selatan!


adakah ini betul betul dinamakan teTIKUS??????
adakah ada bau hamis pesing pesing macam TIKUS?????

oh lah sayang sayang ku. kenapalah buat aku macam ni. korang tau tak aku alergic pakai ----- apa ke nama cursor kt laptop tu. ha apa apa jelah. aku tak reti. melambatkan kerja aku!
kang jari telunjuk aku je sentuh benda tu, jari tengah, jari manis dengan jari kelinking aku kejong. tau tau dah kebas.




oh please lah sapa sapa yg nk sponsor teTIKUS kt aku.



bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails