:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, May 6, 2010

ini baru diary alam maya nama dia. [part 2]

hello hello

* menangis lah jika kau rasa tenang. jika kau perlukan tempat bergantung, bahu ku ada...


MENANGIS SEMALAM

Kau sempat ucapkan pisah saat kuberanjak pergi
Tapi perasaanku tak berpaling darimu

Kau ucapkan jangan pergi saat kudatang kembali
Tapi luka ini t’lah membeku tak mencair

Tahukah kamu semalam tadi
Aku menangis mengingatmu mengenangmu
Mungkin hatiku terluka dalam
Atau selalu terukirkan kenangan kita

Kau telah hadirkan dia untuk menggantikan aku
Tanpa kau sadari aku takkan pernah terganti

Kau ingin tinggalkan dia dan menyandingku kembali
Ini takkan adil untukku ataupun dirinya



sempat jugak dia cakap semalam masa nk tolong angkat barang tp aku hampir terajang perut dia.

etty - dah lah, apsal nk tolong tolong ni. pergi balik. i boleh buat sendiri. pergilah berambus!!!!!!!
dia - i tak mau u jatuh sakit.
etty - ah pergi lah. balik lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!


memang aku jatuh sakit. dah lama aku tak demam, harini aku flat habis.



bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails