:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, May 1, 2010

kasih ibu membawa ke syurga. kasih anak?

hello hello


dapat dari blog perempuan jomblo. aku creditkan kepada dia sebab aku betul betul ambil gambar ni dari blog tu, tanpa aku google dulu kot kot ada source lain.

kalau korang dah pernah tau, abaikan. ni untuk yg belum tahu je.









sedih tak? harap maaflah ye, dua tiga hari lately ni asyik entry agak sedih je dipersembahkan. hehe.

sebenarnya, aku tak dapat nk bayangkan keadaan mak dia masa tu. ohhhh kasih ibu.

kalau anak itu tak kenang budi, tak tahulah nk kata apa.


aku cakap1: takut gila gempa bumi!


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails