:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, May 15, 2010

wow! wow!

hello hello




siot tol lah sapa yg mereka bentuk sebegini haram. lagi siot orang yg membeli. haha. tp orang yang tangkap gambar ni tak sioooot ek. haha.

terjumpa kt kk home deco ayer keroh.

actually, comel pulak aku tengok ni. kalau bagi hadiah kt orang, sure orang tu ingat kt kita kan.
''ooo kau lah yg bagi hadiah cam cilanat tu eh?''

kahkahkah...

aku mms kt by gambar ni, dia suruh aku beli bagi hadiah pada seorang member. siot tol lelaki tu. tak payah, aku tak mau kawan aku lesing aku bila dia bukak hadiah ni, seperti memperli keadaan fizikal dia. ehem ehem...

larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk........


aku cakap1: tp ianya sangat cool kan?? nanti aku beli.


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails