:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, May 14, 2010

hasil yg cantik datang dari hati yg ikhlas...

hello hello


ingat lagi entry aku hampir bergaduh disebabkan dorang tangkap gambar aku secara tangkap muat???? cessss, aku trauma beb nk tangkap gambar pasport. siyes, kalau tak ingatkan nk mintak kerja gomen, idaklah aku nk pergi tangkap gambar lagi.

dah lah mahal, pastu tangkap gambar aci boleh je. bila customer yakni aku tak puas hati, lagi nk buat muka syilaka, siap buang secara kasar depan mata aku sendiri gambar aku tuh. choi betul lah. jembalang kubur pun lagi manis muka dorang tau.
dah dah, boikot kedai tu. location, dalam melaka sentral. SA orang melayu. sebelah kedai handphone kalau tak silap aku. *lempang pliz

lahai, at first memang aku nk support orang melayu lah wey. that why aku menapak ke kedai tu terus, takde nk survey survey deee. ni support ni, baik punya support lah kiranya kan. tp dah hasilnya camtu, camne aku nk support???
kita kalau nk sokong product melayu, kenalah dapat hasil yg memuaskan hati, menggembirakan hati. ni kalau hasil cam *&%^*(, nk ke aku recommend kt korang. cukuplah aku sekali yg terkena.


tapi tadi, aku masuk ke kedai lain pulak. okay fine, kedai cina. aku tanya berapa keping dengan berapa charge nya. okay best...8 keping, rm10. jangan nk bising cakap mahal, aku memang tak tahu harga semasa. haha. yg kedai hari tu lagilah cam apa jeee. 4 keping, rm10. kalau nk 8 keping rm15. wadahel mahal gila pastu pakai kertas yg nipis gila. ah, kalau tak puas hati tu, macam macam lah aku kutuk kan. haha.

okay kedai cina ni ada space untuk tangkap gambar. ada cermin lagi. siap aku cakap ''boleh touch up tak?'' dia dengan peramah ''boleh, cermin ada kt situ eh''.
kat kedai melayu tu??? heh, mana ada. kt sebelah kaunter tu je tangkap gambar. tak fun langsung tak boleh touch up. huh.

kt area tangkap gambar, ada flash yg aku rasa semua kedai gambar patut ada benda tu untuk menghasilkan gambar yg cantik. so bila dia tekan camera tu, automatik flash dari 2 bijik flash yg besar tu akan menghasilkan cahaya yg wallahhhh, makin putih aku pasni weyyyyyy....
tu lah namanya tangkap gambar studio beb. bukan pakai kamera digital.....!!!
apa kejadahnya tangkap gambar pakai camera cinonet tu??? haiyakkkk.

hasilnya, aku sangat berpuas hati. orang tu pun peramah. so far lah. kendian hari, tak tahu camne pulak kan. sangat sangat puas hati sampai aku tersenyum dan terlebih excited, mms kt by gambar aku tuh..
''haaa, ni baru gambar namanya, yg hari tu sampah!'' ayat aku pada mms tu.

see see bila kualiti bagus, customer pun puas hati. terlebih lebih puas hati sampai mms kt pakwe. haha.



nk tengok??? jangan gelak eh, saya memang poyo.





ni pulak gambar masa nk renew licence. kt maju junction tu siap ada booth tangkap gambar. so sesiapa yg nk renew kt jpj maju junction, jangan risau kalau tak bawak gambar. kt situ berlambak booth. even takde flash bapak besor, tp dorang pakai dslr. so cantiklah jugak gambar tu.

ni gambar yg konon konon muka macam kena jaundice. haha. alamak, asal gambar licence tu macam runcing je dagu tp gambar atas tu berdagu bulat. oh man!!!!!!!!!!!!!!!!


oh ye, kedai yg best ni kt.......haha aku lupa. sila lah lempang berjemaah. tak kisah. dush dush dush...bye!!!


aku cakap1: perasan tak tajuk cam haremmm???



bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails