:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, May 23, 2010

istiadat konvokesyen uitm

hello hello



mak den takdo. pergi kolumpo! esok adik den, wanie konbo * konvo versi jowo totok. haha

den tak poie. dok yo kek rumah, jago anak anak den yg bertigo tu. kalau den poie, sapo nk jago demo * tiba tiba ada demo, which is loghat perak - deme [mereka]. haha.


ah sudah sudah, berbelit belit lidah aku. eh, aku taip sambil bercakap lah. tu yg sampai boleh terbelit tu. haha.

first plan, memang nk pergi. tp pergi esok. istiadat tu belah tengahari, so ingat nk gerak dari melaka awal pagi. tp fikir fikir secara kejam, malas! haha boleh tak camtu???

bukan apa, ni nanti wanie ambil award, wah award katanya. konvo dia ni untuk diploma. sekarang dia further degree, so dua kali lah dia konvo kan. kang konvo degree kang, insyaAllah aku pergi. tp kalau pas degree dia sambung master ke, insyaAllah, aku tak pergi degree konvo, aku pergi konvo master dia kang. hahahahaha. aci boleh je aku kan??? not good betul sebagai contoh kakak mithali dan solehah! padahal masa aku konvo dulu, semua ada. siap family wak sal aku pun ada dengan cheyah. haha.

bukan apa, atenya aku konvo sekali je kot seumur hidup. of course lah semua kena ada. tu pun, so far lah once in a lifetime kan, after this, mana tau ada rezeki aku nk konvo lagi.



untuk wanie kalau kau baca ni:

along *ish bila masa aku bahasakan diri aku along ni mintak maaf sebab tak dapat nk datang memeriahkan lagi konvo kau esok. kalau akak ada, mungkin akak jadi photographer kau. takpe, yg penting kau enjoy dengan camera yang kau pinjam tu. haha.
kau kena faham, anak anak buah kau bertiga tu perlukan penjagaan dan pemerhatian. kesian dorang kena tinggal. dah lah sebulan sekali baru jejak tanah. haha.

insyaAllah, kang degree's turn, adolah den yo. nanti den bolikan ekau bungo patblas kuntom.

sekian.



ececeyyy, anak sapo lah ni yg siap tunduk hormat. orang lain elok je berdiri tegak. dush!


versi hard copy gambar ni, nampak sangat gedik. sebab aku cakap ''terima kaseyyyyyyyyy'' cuba korang try cakap terima kaseeyyyyyyy dengan terima kasih depan cermin. nampak beza tak??? huh, gedik gila perempuan ni.


mereka yg ada pada hari itu. tapi takde gambar studio sebab aku tak berminat. dan gambar gambar ni semua, masih dalam versi soft copy. walaupun mak dah bising bila nk print, tp entah bila jin print gambar nk seru aku. haha.


eh, ni siapa yg nk konvo ni??? asal ada gambar aku??? wakakakaka.

bye.



bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails