:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, March 31, 2010

bila kawan baik sanggup datang rumah aku yg jauh beribu batu.

hello hello

hari ahad balik kl. sebab ada interview kt cheras. masa tu plan yana temankan aku sampai ke office tempat aku interview. tp dia stuck gila gila kt kl central. aku g sorang.

pasal interview, erm no comment. aku malas nk ungkapkan perasaan kecewa aku. bukan sebab kecewa tak dapat, tp kecewa dengan agent yg uruskan hal interview tu.

okay setel setel semua, jumpa kt masjid jamek. had breakfast at mcd dan jalan jalan kt masjid jamek sebab nk cari bedak sejuk happy!!! pergi cari kt mydin. murah than beli kt kiosk jamu jamu tu. 3 botol besar baru rm6.10.
konon2 ada duit sikit nk beli tudung rm8! dulu aku macam tak mampu nk beli tudung harga rm8, tp sekarang aku mampu walaupun aku adalah penganggur terhormat!

gegas ke pudu.

dapat bas kul 2. cepat cepat aku nk turun bawah sebab jam dah tunjuk kul 1.55pm. tiba tiba yana pulak cramp. sampai nk kena urut urut. aku yg dah cuak takut bas terlepas, sanggup nk papah yana turun platform. turun turun, bas takde lagi. okay fine, belum sampai lagi. yana masih lagi cramp.
tiba tiba ''etty, bas kul 2 eh?'' ''a'ah''
''ko tolong tengok jam kul bape skrg??????????????''
aku pun tengok.
''baru kul 1 lah sengal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''
''haaaa???? yeke??? a'ahlah weyyyyyyyy''

gelak gelak gelak macam harem!!! nk naik tangga pun terkedek kedek sebab beban bawak beg satu, pastu tak tahan nk gelak yg mata aku kerooo. hah, ni jadi bahan lah ni.
tapi takpe, jadi pengalaman jugak. kalau tak salah timing, tak merasalah naik tempat tunggu yg baru lagi wangi dan sejuk tu. orang pun takde sangat, kembali gelak haremmmmm.
adeh tak bley blah betul..camne ntah aku boleh tengok jam. mungkin masa aku nampak jam tunjuk kul 1.55 tu rupanya 12.55. hahaha.

penat gila. naik bas, lepas je pudu, aku rasa baru sampai kt church tu, masing masing tidooo. bangun bila masuk exit simpang 4. haha.

sampai rumah, mak call tanya kt mana. masa tu aku kt econsave beli butter. konon konon nk jamu kawan dapat rumah, aku buatkanlah brownies signature aku tuh. mak tak balik lagi! means, mak kunci rumah bukan kunci grill sahaja.
terpaksa tunggu kt bawah, sembang sembang dan gelak macam harem sekali lagi.

dapat je masuk rumah, macam dapat masuk sooorga. ooo lega rasanya.
terus online. hahaha, gila batak macam baru pertama kali kenal apa itu internet bukan intranet.

seperti biasa, rutin harian bila dah berjumpa kawan baik kan. tak lepas dari mengutuk orang, mengutuk boyfriend masing masing menambahkan dosa yg sedia ada. tp sembahyang tetap 5 waktu. hehe.

bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails