:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, March 21, 2010

video: mellinda binti etty

hello hello





macam sedih bila tengok video ni. cepatnya masa berlalu. i miss to having u as a baby, mellinda.

kenapa cepat sangat membesar ni????????


aku menangis bila baca blog orang yg kehilangan anak anak mereka. dan aku bayangkan jika terjadi pada aku suatu hari nanti. agaknya, macam manalah keadaan aku ye time tu.

macam tak sanggup je nk kehilangan anak anak.

please please please. jangan tinggalkan aku!!!


aku cakap1: takziah, pada sesiapa yg kehilangan anak!

aku cakap2: anak anak dalam blog aku adalah kucing ye.


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails