:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, March 31, 2010

yana & yaya.

hello hello


3 hari 2 malam aku dengan yana. kawan baik aku dari sekolah menengah convent. plan yang macam macam tu je, jadi jugak. mengenangkan dua dua mempunyai nasib yang agak serupa. =)

sorang lagi, temankan aku kt melaka. kawan baik dari uitm jengka. rezeki dia, dapat kerja kt melaka. sementara nk cari rumah sewa, tinggal kt rumah mak aku. nanti aku kenakan sewa yg agak tinggi. lepas lah 2 bulan aku tanpa gaji. hahahahaha.

sorang kenal dari zaman aku kanak kanak ke remaja, sorang aku kenal dari zaman darah muda remaja ke zaman matang.

tak sangka 2 orang kawan baik yg datang dari pelosok yg berlainan boleh datang sekali dalam masa yg sama, dan buat aku gembira, they match each other!!! sekepala!

hidup aku tak bosan sekarang. yahooo.

aku cakap1: tapi yana dah balik perak. sedih.....
aku cakap2: wahhh dah ada bas terus melaka teluk intan lah...


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails