:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, March 21, 2010

mummy love u.

hello hello


sekali lagi gambar dorang tidur, aku titipkan di sini. takde tempat lain nk letak.

abaikan gambar mell tidur atas plastic. kan aku dah cakap, balkoni rumah tu penuh dengan sampah orang atas. aku pun sesekali rajinkan lah sapu, buang sampah sampah tu semua. kerja senang, aku amik sampah tu, aku campak kt bawah balik. haha, senang kan. orang campak kt aku, aku campak kt orang lain pulak. kalau aku baik sangat, buang kt tong sampah, tetap jugak org buang kt rumah aku. so, baik tak payah baik sangat. sesekali takpe kot.



perut mell berplaster. silap aku beli plaster yg kain tu, jadinya susah nk tanggal kan. mungkin bila luka dah baik, aku sapu dengan minyak hari hari kasi plaster tu tanggal. nk tanggalkan sekarang, aku tak sampai hati.




hihi. budak dua ni kannnnnn...

aku senang betul tengok keadaan camni. yelah, dulu kan mell sorang sorang. sekarang bila mell dah ada teman, aku betul betul gembira sebagaimana mell gembira dapat teman.

oh ye, ramai tanya ''adik tu breed apa?''
adik tu aku kutip kt chow kit, so breed yg sebenar aku kurang pasti. mungkin macam mell, mixed. aku anggap je dorang ni sama breed. siam kacuk!

orang kata bila neuter kan kucing, kucing tu jadi gemuk.
haha. mell dah tunjuk pun kearah itu.
dia sekarang kuat makan okay. takkan aku nk letak banyak makanan kn. so aku biarkan time makan tu macam biasa. aku tak nak lah biasakan dia makan bukan meal time dorang.
best jugak kalau mell gemuk kan. tp entahlah. bila fikir fikir, tak mau lah mell gemuk sangat. kang obessssssss.
aku cakap1: esok ke petaling street nk cari petshop!


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails