:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, March 1, 2010

changed!

hello hello!


aku dah berubah! berubah ke arah kebaikan yg boleh menjaga aib dan maruah aku. erm tp malaslah nk share kt sini. kt blog satu lagi ada, tp strictly untuk kawan kawan je. hehe. podah lah kau, cakap lebih tp nk rahsia rahsia pulak.

eh, yela. ni kn blog org nk kawin. cite pasal kawin jelah. nk kawin tak nak kawin????

okay cerita sikit sikit lah ye.

start dari harini, aku nk jaga aurat aku. hanya yg layak je boleh tengok. yakni bakal suami aku. kalau betul jodoh aku dengan by, dia je yg boleh tengok.
aku harap pertemuan kami yg tak berakhir dengan baik beberapa minggu lepas, adalah moment terakhir dia tengok rambut aku. hahaha.

aku nak bila nk dekat kawin kang, dia msg aku ''i tak sabar nk tengok rambut u sayang'' haha gila apa statement ni????

nk ayat berangan lagi???

''i tak sabar nk tengok rambut cantik u, rambut wangi u pakai shampoo sunsilk botok hijau, rambut u yg lurus mengurai tu''


hahahahahahhahaha. meroyan apa???? apahal kau nk berangan bakal laki kau cakap cenggini??? hilang akal apa????


rasa sweet tak bila bakal sang suami cakap camni???? bila dia dah selalu tengok rambut kita, dia tak cakap kn benda ni??? kan??? kan???

oooohhh, aku mahu rasa kemanisan itu. mahu mahu mahu.

aku hanya berangan, Allah yg tentukan dan mulut by yg bercakap. aku hanya berangan, angan angan minah jenin.


okay serius lah wey!!!!!


okay okay. doakan saya berjaya!!!!



e~said- aku suka bila si kecik temankan aku melayan internet dari broadband yg 'laju' ni. sayang anne. [label pada entry ini adalah ilham dari si kecik juga, bahasa ibunda dia barangkali] kesan tapak kaki yang comel :)


pada bakal suamiku - saya sayang padamu, saya takkan biarkan kamu menanggung dosaku wahai bakal suami. [dosa bila dah kahwin nanti]


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails