:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, March 13, 2010

muka anak? anda tentukan sendiri.

hello hello

aku nk share lagi satu benda yg interesting dikala korang semua takde kerja nk buat. ermmm, actually, entah entah aku yg ketinggalan zaman baru sekarang ni tau tentang adanya website ni. takpelah, mana yg dan jelah kita kongsi kan.

sebenarnya, lepas baik ng by semalam, hati ni berbunga riang je. :)

dan tiba tiba terfikir camne muka anak ktorg nanti. wah, memang dasar pandang ke hadapan betullah aku ni. google punya google, dapatlah website ni http://www.makemebabies.com/

aku dengan senang hatinya nk share ''hasil'' aku.

fuhhh fuhhh. first of all, semua ni main main je okay. jangan kata nk telek ke apa. korang nk buat, buat. tak nak buat sebab konon konon takut dosa ke apa, jangan buat.
aku buat pun sekadar niat nk main main je, idaklah aku menjadikan inspirasi kan.

muhammad amirul mukminin. haha. nama ni memang dah lama ktorg plan dah. auwww gatai kecik kecik dah plan taruk nama anak ni. nakal ney...

eh, aku punya anak lelaki ada pakai sepit ke wey???? kunsa apa?????

hahaha tak bley blah betul muka anak aku tuh. cam alien je.

ni girl lak. adeh, bley plak aku letak muka by poyo camtu kan. kata nk variasi kan muka. muka aku tu dah confirm jawa yg tercantik dah. tp tiba tiba anak dapat muka mat saleh. camne tu???

oh ye, nama dia, nurul qistina amalina kot. haha. kalau aku ingat lagi lah.

pun iya, nama ni ktorg simpan berzaman dah. :) mak tahu, mati aku.


dekat website ni gak, korang boleh try kot kot jodoh korang nk bintang omputeh. kot kot lah kan. haha. try lah tengok apa roman eh kalau genetik korang bertemu dengan genetik org putih di alam maya. [jadilah dari takde kan] [jodoh olok olok]


okay okay girls, boys, jangan lupa share kt blog korang ye ''hasil-hasil'' tu. aku nk gak tengok muka anak korang camne. hehe.


okay, goodnite. aku mahu ketiduran. esok naik genting maaaaaa....
gooooooo genting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



aku cakap1: wah, tiba tiba tengok the rock macam sangat panasssssss.


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails