:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, March 1, 2010

what woman wants 1

hello hello!

apa yang aku mahu??? [disusun secara rawak mengikut apa yg terlintas di benak penulis, sila jangan bangkang]

1. pakai baju serba putih di hari nikah pegang bunga ros merah yg segar beli kt kedai auntie dekat dengan rumah waksal.

2. aku tak mau pas nikah kena buat ikrar antara mak dengan anak. aku tak mau org menangis di hari bahagia aku.

3. semua sedara mara yg aku sayang, ada masa hari aku nanti. aku akan buat list 6 bulan sebelum supaya aku tak terlepas pandang nama yg wajib datang.

4. kawan kawan yg aku sayang dan cinta wajib datang masa aku nikah. tp sebenarnya, kt rumah aku tak buat sanding. aku buat nikah je. ops tu nanti akan dikupas secara detail.

5. aku mahu wak aku yg walikan aku. aku bangkang hakim yg walikan aku walaupun aku bekerja di legal firm [eh, ada kena mengena ke?]

6. mahu pelamin doityourself atau nama pendeknya DIY. mahu semua sepupu turun padang keluarkan idea pelamin anganku musnah. eh tidak. tu lagu cari makan di redbox sahaja. pelamin yg berwarna putih. aku dah scetch dah pelamin idamanku. sila buat sebijik nanti tau.

7. mahu buat sendiri hantaran.

8. mahu buat sendiri bunga telur.

9. mahu buat sendiri souvenir untuk tetamu yg dicintai.

10. bilik tidur juga mahu conquer ilham sendiri.

11. mahu jurugambar yg terbaik dan murah.

12. mahu mak andam yg mampu mencantikkan aku sejuta kali dan buang jerawat aku hanya untuk sehari.

13. mahu pakai baju merah di hari kejadian.

14. mahu bermalam pertama di rumah emak. hahahahahahahahah

15. mahu nikah di rumah waksal kalau waksal bagi tumpang [eh, malam pertama nombor 14 tp nikah nombor 15?????] hahhaaha.

16. mahu juga abadikan kenangan akad nikah di rumah emak, tp tak tau came nk buat di rumah flat. any idea?

17. mahu menggembirakan tetamu dengan tahap maksimum punya gembira.

18. mahu berasa gembira aku menikahi dia. at last.

19. mahu majlis nikah dengan gembira dan tak nangis nangis. eh cam dah ada je benda ni disebut tadi. lantaklah.

20. mahu bagi benda yg org ingat ''oo ni si etty kahwin ni''

21. mahu tido dan harap ada sambungan untuk aku mahu lagi kemudian hari. bye.



aku mempublish entry ini tanpa check dulu. maafkan daku wahai pembaca budiman.







bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails