:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, March 14, 2010

go genting 1

hello hello


alhamdulillah, plan yg singkat ni jadi jugak. hoho. ktorg memang camni, plan tak lama, pastu terus jadi. cayalah korang. lebiu much much.


tak banyak permainan yg aku cuba. masa tak cukup, tp bila dikelilingi org org tersayang, rasa memadai.


tiket:


rm45.60 kesemuanya. rm41 pakej go genting siap semua tiket skyway plus outdoor. rm4.60 tiket bas naik atas. kalau tak, ktorg bayar rm41 je. tp tiket naik dari kl central ada lewat dalam kul 12 noon, aku decide naik kt pudu. okaylah tu. amik pakej, jadilah murah dan senang. tiket pakej tu ada kt kl central je tau. tempat lain, aku tak sure. apa apa boleh ke site http://www.gogenting.com.my/


time:


naik dari pudu kul 930am. sampai genting dalam 11am kot termasuk naik skyway semua. nasib baik ktorg jenis masing masing pentingkan masa. takde nk lengah lengah.
sebelum beli tiket, akak kaunter tu ada tanya nk balik kul bape siap siap. dah kata beli tiket complete pergi balik kan. so kami plan, balik kul 5 petang dari gohtong tu ke kl sentral.


map:


disediakan. so korang boleh buat macam adik adik aku buat. tanda mana permainan dah main, pastu plan nk main apa pulak yg paling dekat dengan mainan yg baru pas kita mainan. dari situ, dah jimat masa kan.



entrance:


bila dah ada tiket pakej tu, terus pergi ke entrance dia tunjuk tiket. nanti dorang bagilah wristband tu terus. td sengal tak reti bertanya, 3 minit gak lah beratur. pastu baru nk bertanya. ah dah rugi 3 minit. haha.



mari review mainan yg ktorg main.



spinner - info


yg mula mula ktorg main sebab dekat dengan main entrance. mula mula sibuk gelakkan org lain yg jerit jerit tu. hahahaha. pastu lagi gelak, cheyah tak nak naik. kaw kaw lah kena gelak. wan tak nak main sebab dia kena jaga camera. wow best. yg main, aku, wanie, nadiah, jaja ng abg syam.
hahaha, aku gelak dulu. kt atas, bila dia start berpusing, terus jadi speechless. aku tak boleh nk gelak, tak boleh nk jerit. tak tau knp. abg syam kt belakang dah gelakkan aku ''haaa etty senyap terus ke?'' gila. terus aku jerit ''waaaa, nk turun, cepat turunkan aku'' ko gila jerit mintak turun tengah tengah swing tu. mampus tak layan.
turun je rasa lega gila. pastu gelak gelak cam org sewel.



monorail - info


ni idea cheyah. dah kata bayar kan, harus naik semua. kami semua naik lah cik ulat gonggok ni, terkedek kedek. apa yg best, selain eratkan silaturrahim, dapat juga tengok permandangan genting. so dapat tau jugaklah kt mana tempat mainan ni, mana yg best. dan juga gelakkan org naik roller coaster. sendiri tak berani, gelakkan bolehlah.



cyclone - info


naik berempat. aku jaja dok belakang, wanie nadia dok depan.
haaa, ni paling mencabar minda lah kiranya. umpama roller coaster gak, tp mini version. wan ng abg syam dok kereta belakang.
aku pejam mata sesado. aku bukak mata pun. jerit lebih. pun sama aku jerit ''cepatlah habis weyyyy''
yg penting, aku dah naik. korang dah??? cewah cewah.
aku rasa, kaw kaw orang semua gelakkan team harmoni ktorg. ceh harmoni lah sangat. gelak sebab ktorg lah ratu ratu jerit.

adeh, tiba tiba rasa macam malas gila aku nk menaip.

boleh lah ye. aku skip cite ni next entry.

aku siap menaip sampai ayat ni, 15hb ye kawan kawan. nanti segalanya dah selesai, baru aku share kt sini, kenapa entry bertarikh 14hb habisnya 15hb. sesuatu yg janggal aku buat dari zaman sini lagi.



aku sudahi dengan gambar ni. wan tak hilang, cuma dia photographer of the day. gambar gambar yg cantik, mestilah dari camera yg mahal.

oh ye, wan ada buat package gambar pengantin juga. nk info lanjut, text, call, comment aku.

sure korang terkejut, harga murah gila. yg nk bertunang, boleh je amik dia sebab dlm budget korang. gambar cantik of coz darling!

doakan mell aku, selamat operate malam ni...sob sob sob.

bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails