:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, April 6, 2010

2 babies!!!!

hello hello

sekarang, ada kt mcd teluk intan. tiada tempat yg cool dari tempat lain untuk melepak sesama dengan kawan kawan. eh kawan kawan? sorang kawan je setakat ni. petang tadi lepak dengan kawan juga, yg baru lepas beranak!!!!


ni dia muka baru danish iskandar anak lelaki rini zunnurni. hehe, lagi sehari nk habis pantang, baru nk pergi ziarah. tapi, bagi aku, okay kot. bila dah besar, baru nampak comel kan. bila kita agah pun, dah sure lah dia boleh nk respond. ahh so cute ini budak. budak yg tak banyak ragam bila mama dia join geng single mingle tengah takde kerja dan langsung tak fikir nk kahwin lagi.

sembang dengan rini yg dah berpengalaman senior dari aku dan yana, terus macam oooh aku dah sedia ke nk kahwin ni??? hahaha. gila kan. macam tak yakin pada diri sendiri.

oo bila dapat jumpa kawan kawan yg entah sembang apa topik pun aku tak tahu, release tension.

semalam balik kampung pun sebab nk hilangkan gundah di hati siapa yg tahu. dapat offer as sales marketing exec, tapi hati masih was was boleh ke aku buat ni. wahhhh, apa mau bikin??????

aku balik kampung, resah memikirkan nasib dan keadaan anak anak di rumah emak! oh my darlings, mummy miss u lotsssss...
* dalam bas boleh menangis rindukan budak 2 ekor tu. sob sob.



okay yang kedua ziarah adalah si cantik manis kakak sepupu ku sayang dan anak buah kesayangan mucuk mucuk thaqif. oh, dah lama nya tak masukkan entry pasal thaqif. heh, kalau kt blog misteri tu dulu, asek asek thaqif. sampai sedara yg jauh pun lebih kenal thaqif dari kenal aku. hahaha.

thaqif got sister! gila happy aku sebab at last dapat anak buah gegirl. ah bukannya takde anak buah gegirl tp aku lebih excited pada adik beradik thaqif. ah statement ni bakal mengundang cemburu.


shes very cute and wangiiiii....oh sukanya bau baby!!! apa eh nama kt kepala tu??? aku yg bagi. aku suka gila benda tu. bila lalu kt baby shop je, mesti pegang pegang fikir aku nk bagi pada siapa eh. anak buah gegirl yg termuda si nursya tu kot. tu pun dah 5 tahun. pastu asyiklah dapat boy. eh, ada lagi yg muda. adik si fawwaz. tp mak etty belum bagi present lagi kt dia. =)

oh ya, benda tu. tercari cari hadiah nk bagi baby rini, aku jumpa terus grab. yeah, ini yg aku mahu selama ni. minat gilak sampai rasa nk pakai pada diri sendiri. haha.
* dan lepas ni, aku rajin nk singgah baby shop dan beli sepit rambut fink fink fink

annisa safwah nama dia. beria minat nama anissa qaleesa at last safwah lak. tp tetap sweet maksud nama dia. insyaAllah, sekuat namanya juga.

kecik nya badan dia masyaAllah. aku mmg tak berani nk dukung. even anak rini pun aku tak dukung. yg anissa ni lagilah fragile lagi kan. she was born on 1 april. baru lagi kan. dah lah badan halussssss. uish lagilah mak etty tak berani nk dukung. cium cium boleh.

thaqif berebut okay dengan benda pink tu. yelah, dia mana nk merasa pakai. hahahahaha.

dan thaqif became more sensitive now. tak boleh nk bersuara, teriak lah dia. hahaha. thaqif thaqif....

dan kalau sesiapa yg perasan, muka anissa ni sebijik muka thaqif masa baby dulu. bila mms kt by, dia pun kata benda yg sama sebelum aku explain kt dia.

thaqif sayang gila kot kt adik dia ni. acah acah nk bawak balik pun, boleh nk sentap!

okay tu je report harini. hati aku lebih pada mell dan adik kat rumah nun....

esok aku balik kot.


aku cakap1: dah sedia ke, nk kendong anak, tanggung susu dia??? susu new born 1.5kg rm110 babe!!! seminggu je tahan???? oh man....


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails