:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, April 15, 2010

nasib baik ada mereka buat modal entry baru.

hello hello

saja je aku kan. takde modal nk update blog, letak je gambar anak anak. okaylah dari takde kan. korang pun suka kot nk tengok gambar kucing dari tengok muka aku. haha.

toy baru adik. mana dia dapat, ive no idea. pandai betul cari ceruk ceruk. sibuk lah dia gomol spongebob tu.

erm, aku perasan adik ni lambat lah membesar. mell dulu, ehhh dah besar kau mell. tp adik ni. pastu kan, dia ni sangatlah kuat makan. tp badan keding jugak. takde nk gemuk.
tapiiiiiiiiiiiiiii, kurus kurus dia, berat kottttttt. dia pulak jenis tak suka nk didukung, once aku dukung, kuat betul cara dia nk lepaskan diri. padahal kecik je kot badan dia.
tersenyum aku tengok si adik minum dari akuarium lepas je bangun dari tidur. haiiiiiii lah!

walau bukan sedarah sedaging, tapi akrab ya Rabbi. mana ada mell, kt situ ada adik. in fact, aku sendiri takut nk lebihkan kasih sayang pada sorang / sekor je. kang touching!
kalau aku nk tidur, aku ajak dua dua sekali. aku dukung dua dua sekali.

kalau sorang/ sekor buat nakal, aku jentik dua dua sekali, aku babap montot dua dua. tp kalau sorang/sekor nakal, automatik yg sorang/sekor tu jadi nakal jugak. tak sah owh kalau nakal sorang sorang.

iya, ini si gemuk mell. by pun terkejut kot tengok badan dia dah bambam. tp masih slim lagi. =)

tak dapat kot nk pisahkan kucing dengan tikus even tetikus. hahaha. sibuk lah dia nk dok celah bedah tetikus tu. adik memang agak manja dengan aku. mell susah sikit nk gedik gedik ni. kalau aku online, kang dia datanglah dok depan laptop, dok celah bedah sampai aku hangin camne aku nk taip ni????? tak pun kang, tertaiplah ayat ayat bahasa kucing dia. macam label label pasal anak anak aku, tu semua kerja si adik.

korang nk cari cerita pasal anak anak aku, tekanlah label hj440-wwww3ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo tu.

one of favvy space dia nk lepak. sebab bila lepak kat situ, dia tertidur. pastu bila bangun tidur, terus cari air minum buat hilangkan bau mulut. hahaha.
nk minum, jilat je air dari situ. apa susah.

serius wey, air akuarium tu makin sikit kot dikerjakan budak ni.

bagus betul dia ni. berdikari tau.


oh ye. pasir fido berjaya aku dapatkan malam tadi. dari tesco aku melencong ke carrefour semata mata nk dapatkan jugak pasir fido. nampak tak yg brand tu bagus???

apa lagi, tukar pasir anda ke pasir cap fido! bau apple lagi sedap kot dari strawberry. sila silaaa.
tapi kt carrefour mahal = RM16. kt mydin RM13 je.

please please please cik mydin, letak stock baru kt mydin please......



aku cakap1: ada aku bagitau tak, mell dapat adik?? 4 ekor. mahu tak? 2 warna hitam pekat mekat ekor panjang, sekor putih suci murni ekor panjang, sekor lagi warna macam mell ekor panjang juga. adeh, nasib mell berekor pendek. kakakaka.


bubye pengantin~to~be - take care!

1 comment:

Azlinda said...

ooh pakai pasir fido yerk..

saya pakai pasir FUSSIE CAT LITTER..so, far murah, byk pun byk..bau lemon..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails