:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, April 11, 2010

bas transnasional kini terus melaka ke teluk intan. i loike!

hello hello


betul wey. tak tipu. senang betul pasni kalau nk balik kampung. tak perlu bersusah payah nk turun kl 2 3 kali. harga tiket rm30.40. transnasional memang pilihan saya!

ah, memang senang lah nk balik kampung pasni.


short entry harini. edisi hantar orang perak balik.


aku cakap1: semalam aku pergi jalan jalan melaka gaya macam pelancong. tp aku tak bawak camera. rugi sungguh rasanya.


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails