:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, April 19, 2010

Cat show di Melaka Mall

hello hello

yeay, dapat jugak jejak melaka mall tengok cat show. tp agak kesedihan lah sebab tak dapat nk masukkan anak anak. sob sob sreeeeet. sedih melampau ni. =(

siapa kata kucing cantik je boleh masuk?? haaah, meh cakap siapa yg cakap semua tu??? tak betul lah. kucing yg tak cantik pun boleh masuk tau. haaa, ni bukti depan mata kepala sendiri lah. tak tipu korang punya.

tp yg menang tu, memang berhak lah. orang yg first time masuk pun boleh menang. yg penting confident, dan ikut peraturan sebelum masuk pertandingan ni. kalau semua flow dah ikut, insyAllah boleh menang.

pergi cat show ni best. selain dari tengok kucing kucing yg comel belaka, dapat jugak kawan baru. tanya pasal tips semua. tak rugi kot. *sekarang trend aku cakap mesti nk ada kot kt belakang ayat. cettt.

jom tengok kucing kucing yok!


wey, sapa boleh bagitau aku ni kucing breed apa??? maine coon ke??? gila bapak besar okay. cam anjing pun ada. mak aih, mesti puas hati peluk ni kan. tak sure kucing ni menang atau tak sebab result long hair, aku tak tunggu. ish ish ish, kalau aku ada kucing camni gayaknya, dah lunyai aku kerjakan. asyik nk gomol gomol je. gaya macam manja.


ni semua kategori long hair. atas belah kanan tu macam adik kan. badan putih, telinga je hitam.
bawah kanan tu comel gila kot dia tidur atas bantal. oh ye, owner dia kawan baru aku. terlupa nk tanya ada blog ke tak. nasib baik si tedi buat entry pasal show ni dan letak link blog kucing tidur atas bantal. haaai owner kucing tidur atas bantal, nice to meet you. dia pn berangan nk bukak pet shop macam aku. jom joint venture ramai ramai jom!!! hahaha.

ahhhh geram gila kot tengok dorang ni....

kakak dan abang ni bolot banyak dlm kategori short hair. kakak tu punya kucing nama kencana dewi tak silap. yg kucing abang tu, exactly nama aku tak tau. tp sebutan dia cam, tan ting tong. haha. camtulah sikit sikit bunyi dia.
sesiapa yg tau exactly nama kucing abang tu, tinggalkan comment eh.
emcee tu kata, nama tan ting tong tu betul betul bawak onggg. betulah. sapu bersih.

tahniah.

ni semua pemenang. tahniah banyak banyak eh.

semua penaja. aku sempat jugak beli pro diet 2 kotak. memang murah lah kalau beli time ni.



budak ni chicken pox ni. tp sebab nk tengok jugak, bawak jelah. kang kempunan.

ni kucing kakak tu tadi. kencana dewi. bolot habessss.


ini pakcu. pun menang gak. tp naik pentas amik hadiah, bukan dia, so aku tak tau kucing dia menang. dah nak balik tu, baru tau kucing dia menang. banyak jugaklah.

okay tu je. aku mengantuk.


bubye pengantin~to~be - take care!

6 comments:

Papa meow said...

ni bukan ke tpt yg sama si Tedi pegi, knal dia ke ?, atau dkt2 umah, :D

etty said...

a'ah. tempat yg sama. tp tak jumpa pun. jumpa kembar tu je.

HidupItuManis said...

as - comelnye kucing.ahh jeles.hehe

e.t.t.y said...

as - kang ko pergi lah sunway tu. pastu ko letak dlm blog. aku tak g kot sana. cam jauh je.

myQza said...

ini ke etty????

alahhhhhhh!! nampak lah kamu dgn seseorang ari tu!!!

isk isk isk!!!

kamu dok amek2 gambau!! tp sbb kita x kenalkan?? sbb tu tak nampak!!

he he he he...
tp i nampak yu!!

e.t.t.y said...

alooo rugi nya cik tedi. kalau kita kenal muka each other, mesti kita dah besembang sakan kan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails