:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, April 19, 2010

parti buih....uik cekci.

hello hello


halluuuu cik pinggang ramping, boleh berkenalan???

huhhh, tanya mummy dulu boleh tak. sila tegur saya melalui manager saya ye. [mummy lah tu]

huh, cik pinggang ramping pun ada manager??

mestilah, saya kn hot.

erk....

haiiii encik badan panjang, telinga tirus, hidung pesek warna hitam....

hai hotties....auw

nk kenal boleh. minat lah dengan encik.

oh really...auw auw...miauuuuu.

camne, bak sini number telefon. nanti malam, kita calling calling eh. ada facebook tak, boleh i add u.

ooo ada. tp mummy punya. eh manager.

kenapa manager pulak???

ooo nk kenal dengan i, kena melalui manager, pastu assistant manager pulak. dah dapat lampu hijau, baru boleh calling calling.

hoh, complicated betul. macam hensem sangat! bye

eh, babeh...nk pergi mana tu??? tunggulah....

tak mo, dasar anak mak!


aku cakap1: anak kesayangan mak, mestilah demand tinggi. hehe

aku cakap2: terkejar kejar dorang main buih tu. hik hik



bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails