:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, April 2, 2010

din beramboi dalam ingatan.

hello hello



serius, aku terkejut gila dengar berita pagi tadi. speechless kejap dan kemudian macam menggigil. jantung berdegup laju.

dia bukan saudara aku, tp aku membesar dengan lawak dia yg boleh menceriakan hati aku dan kamu semua.

even aku yg bukan pendengar setia radio, tp sesekali bila aku masuk kereta kawan kawan, dan terdengar lawak yg hanya beberapa saat tu, aku terhibur. aku sentiasa ingat lawak lawak arwah. bukan macam sesetengah org yg berlawak bodoh bangang.

lepas ni, kita semua mesti rasa sunyi kan tanpa lawak dan karenah arwah. takde lagi lawak lawak bernas yg boleh kita dengar masa dalam kereta nk meredah traffic jam. sian kita semua kan? tapi, takpelah. Allah lebih sayangkan arwah. perginya beliau tak kembali, tp mungkin ada orang lain yg boleh menggantikan tempat arwah. mungkin lagi bagus atau lagi kurang bagus. =(

al-fatihah untuk arwah. dan takziah untuk keluarga arwah.


aku cakap1: Allah tarik nyawa tanpa hint! selagi belum terlambat, banyakkan amalan kurangkan dosa. bertaubatlah selagi kita bernyawa.

aku cakap2: dengar lawak lawak arwah dengan kaset! zaman sekolah dulu.


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails