:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, April 29, 2010

jahanam kau syaitan!!!!!

hello hello

*entry sedikit emo dengan permulaan title yg agak keterlaluan. sorry

adoiiii petang ni betullah. petang yg penuh dengan air mata......syahdu betul layan adamaya sambil sedu sedan tak henti henti. stok bahu henjut henjut tahan sebak.

lawatan balas aku kt sini, menjadi sangat.......entah aku pun tak tau apa nk cakap. sebab bila aku ingat ingat, kenapa manusia ni kejam sangat???
yg penting, kenapa bodoh, bangang, biol, celaka, haram, lahanat sangat?????
babi lah kau syaitan yg sanggup buat macam ni pada makhluk yg takde akal fikiran!!!

aku ambil quote dari tuan punya blog yg sangat baik hati, semoga hidup dia sentiasa dimurahkan rezeki dan dilindungi Allah selalu...ya Allah, masih ada juga hamba yg baik rupanya disebalik kekejaman manusia lain....[buat baik dibalas baik. Allah kurniakannya dengan anak kembar yg sangat comel...masyaAllah]

*Korang klik kat link pastu tengok la kucing aku...kalau korang tak nangis, hati korang memang kering... *
nah tengok -> http://www.youtube.com/watch?v=xt5wRG6CQTQ

lagi lagi -> http://kakimotong.blogspot.com/2010/04/kku-yang-bernama-hero-kucing-kurang.html


ya Allah....sedihnyaaaaa...korang semua tau kan, aku sayang sangat sangat kt anak aku. dan bila aku tengok ni, mesti aku bayangkan kalau terjadi kt anak anak aku, atau pun anak anak kawan aku yg pencinta kucing macam aku. takpun, jadi pada kucing jalanan yg langsung kita dan dorang tak tau macam mana nasib dorang menjadi kucing jalanan.
*Ya Allah, tolong selamatkan makhluk makhluk yg lemah ni yaAllah....


erk...aku minta maaf kalau korang terkantoi dengan officemate / bos sebab korang nangeh kt office. aku simpan entry ni dlm blog bukan untuk buat korang menangis, tp untuk renungan sesama kita ye. buat baik sesama makhluk walaupun korang tak suka kucing!


bubye pengantin~to~be - take care!

3 comments:

myQza said...

yg kaki kucing kena potong ek?

dah tgk dalam blog twin tu.

ad aminta kod.. amek kat sini je lah. nak tepek kat blog!

e.t.t.y said...

tepek tepek, kang nangis lagi. =)

Papa meow said...

Papa ni peminat si budak Hero yang bertuah tu.

Hero memang special. Cayang dia. rasa macam nak jumpa peluk2 dia sekarang jugak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails