:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, April 3, 2010

najibun.

hello hello

hari tu pergi kuantan, balik dan beberapa jam kemudian, ke sabah pula. belum sempat nk bertanya khabar pun dah terbang ke sana. makan angin dengan keluarga.

* harap harap bawak balik mutiara ASLI. =)

aku rasa rindu sangat kt dia sekarang. tak tahu kenapa.

di luar kebiasaan aku, aku akan menangis bila rindukan dia. tu maksudnya, aku rindukan dia sangat sangat. maksud yg kedua, rindu bila berjauhan yg sangat sangat jauh.
okay, sound gedik kan. tp boleh terima lah kan, dia kn di seberang laut sekarang.
* kalau dia kt tampin, aku kt melaka, boleh lah lempang muka penuh jerawat ni

aku dah puas berjauhan, hubungan jarak jauh. dari zaman belajar, sampai ke kerja. aku tak mahu hubungan ni terus berjarak jauh lepas kami menikah nanti. dan sebab itu, aku terpaksa tolak tawaran kerja di kerajaan negeri perak yg confirm confirm tak boleh berpindah khidmat walaupun alasan mengikut suami. * kesian aku. beria mintak, kena tolak pulak.

katakan kalau aku kerja gomen tu, aku tak dapat nk keluar negeri perak. dia pulak, confirm confirm sampai pencen kt rembau. huh, jadinya??? aku tak mau wey.

walaupun ada kawan kawan suruh ''berkorban lah untuk dapatkan sesuatu''
oho, sampai pencen pun takkan dapat kot.

* aku dah tak sanggup nk jauh jauh dengan lelaki tembam ni. lelaki ni jugak yg bertanggungjawab atas kegemukan aku. jaga kau!

tapi aku yakin sangat lah. lepas kahwin, mesti hidup jauh jugak. dia kt sini, mungkin aku kt kl. tu aku galak mintak kerja kt area melaka / seremban sekarang ni.
sapa sapa yang ada kerja kosong area melaka / seremban, call lah aku. aku butuh kan kerja di situ.....

aku dah tak mau nangis rindu rinduan lagi....


aku cakap1: belum kahwin pun dah gedik! nahas kau kena kejar dengan mak.
aku cakap2: gambar masa attend kursus kahwin. masa ni rasa macam aku lah paling hodoh bila pakai tudung. tapi sekarang tidak lagi...aku lah yang cantekkkkk!



bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails