:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, April 11, 2010

tak boleh nk fikir dengan jelas.

hello hello

aku ketiduran dari kul 6pm ++ sampailah ke pukul 8pm++. since on red flag, aku dengar azan bagai angin lalu je dari radio yg ku pasang sayup sayup suara. dengan kipas yg pasang number 1, ah sudah kurasakan bagai berada di dalam bilik yg berekon.

bangun terus mandi. ini adalah mandi pertama di hari ahad. kakakaka. aku memang camtu, jangan pelik. aku mandi hari ahad, itu pelik!

lepas mandi, sibuk jengah blog orang lain, cari info, edit cover letter, resume bagai. anak anak sibuk main dengan pokok baru mak, aku halau dorang buat tak tahu je. sabar!
aku dah siapkan pokok pegaga, tak mau pulak korang gigit ye. dah diacah jentik telinga, tak jalan jugak. untuk seketika, aku redha jelah bila kenangkan anak anak aku ni, bukan selalu jumpa pokok pokok. jadi biarlah.

main main, lari dan lari dan juga berlaku adegan gigit menggigit tanpa keluar suara. sekali diam tak dengar bunyi loceng. ketiduran rupanya.

tengok jam. astaga. its almost 10! anak anak tak makan lagi. patutlah sibuk dok kerjakan bunga mak. kesian. sorry sorry. sibuk sangat sampai lupa nk bagi makan shift malam!

kaki kebas, sedikit terganggu perjalanan nk ambil sudu dan menuju ke tempat bagi makan. si adik dah bising bising. mell seperti biasa, tak boleh dengar ngiau adik dia. mesti macam nk serang aku. mummy jadi statue ek, tak dera pun adik kau.

ooooo lapar sangatlah tu. sorry ye anak anak.


akhirnya dapat makan. kesian betul..


stock rc sudah habis. planning beli iams je pasni. 1kg rm18. adik tak pernah makan iams lagi. harap serasi. tapi belum pernah survey rc kt melaka. so tak tau harga camne.

semalam pergi petshop area melaka raya, tp sayang betul, ada whiskas je. first time selama aku berumah tangga dok survey petshop, itulah petshop pertama yg jual whiskas. pelik aku.
dan kedai tu, tak banyak barang pun. bertambah pelik! ni mesti ada business sampingan ni nk cover business tu. hahahahahahha. suka tau buat andaian sendiri.

okay tu je.

aku tengah runsing gila. bil bband lain dari anggaran. asyik tertangguh nk call cust service.
kemudian runsing pasal lain. rindu lagi. ngeh!

blog ni tak patut diberi tajuk wedding journal. patutnya diberi jolokan carca marba je. sorrylah kepada bakal pengantin pengantin semua, anda drop di blog yg salah. peminat kucing, anda di landasan yg betul. hehe.

aku cakap1: peace!



bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails