:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, April 13, 2010

solat dan kucing kucing.

hello hello


i did read about this blog. even tak berupdate lately ni, tp aku kunjung juga, nk tengok muka muka comel.

his experienced with cute them, its just like mine. aku pun tak paham!!!! geram ada, comel pun ada.

okay, time to solat. tapi ada penyibuk datang.


haaaa ini dia. tora datang lagi. orang nk solat, dia pun sibuk nk solat jugak. yg datang tu sekor takpe, ni pakej lengkap. dua dua sekali. berkumpul depan aku landing baik punya atas sejadah. adoyai. kalau aku biarkan, habislah dua dua landing atas tu. kadang kadang terpaksa alih nk sujud sebab dah bertenggek tempat sujud tu. sabar je!!!!

tu kira okay lagi, aku alihkan badan je masa nk sujud. the worst, kalau aku sujud, pakej dua dua naik atas badan aku. naik kosong takpe, ni siap nk kembangkan jari jemari keluarkan kuku. sabar tak sabar tak????


aku rasa, kalau stock sejadah banyak kt rumah, aku dah ikut papa miau tu dah. tp limited sangatlah. ada 2 je sebab anak anak mak aku stock malas nk beli even kt mydin. haha.

so mak cames up with one solution. tingg!!!!

''tak boleh ke kalau bentang tilam tu???''

okay tu tempat letak buntut.

aku pun letak.

setel masalah kau! betul betul landing sedap kt situ. sabar je lah timah!


aku cakap1: marah marah sayang. buat buat jentik je, nk pukul tak sampai hati pun. chet!


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails