:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, April 2, 2010

youtube

hello hello

pagi ni, traffic internet penuh dengan cerita arwah din beramboi. menitis jugak air mata ni bila terkenang kenang balik lawak dia. tiba tiba, emo. aish, bila aku dah suka dengan orang tu, dan bila orang tu takde, mestilah aku sedih. macam yasmin ahmad dulu, aku menangis jugak!

ambil di sini, sila tengok di sini. kata kata seorang yg mungkin tahu ajalnya dah sampai. kadang kadang bila dia cakap camtu, kita tak perasan pun. tp bila kenang kenang balik mungkin ada yg bercakap ''oo patutlah dia cakap camtu dulu''

okaylah. aku dah malas nk cakap lagi pasal ni. bikin hati aku sedih. korang klik lah dan tengok. pastu banyak link link tentang arwah.

aku cakap1: http://www.youtube.com/watch?v=63Ja-EHHtW8&feature=related ini yg paling aku suka! dengar banyak kali pun tetap aku gelak guling guling.


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails