:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, September 5, 2013

meet the blogger : nana farhana

assalamualaikum

ahad-isnin awal bulan september pergi terengganu hantar adik aku nadiah ke UMT.  alhamdulillah sorang lagi anak abah berjaya masuk universiti.  lengkap lah kami bertiga berjaya walaupun tanpa abah, hanya mak sorang yg sara kami bertiga.  





di kesempatan ke terengganu, amik peluang jumpa nana.  well, kenal nana dah 2 tahun.  seiring dengan tempoh perkahwinan kitaorang.  kawin bulan yg sama.  june 2011.  kenal dari zaman BBF group wujud.  terkuburnya group tu, muncul pulak group lain.  tutup group tu, alhamdulillah masih berkawan sampai sekarang.  zaman bujang, zaman berkahwin, zaman mengandung, sekarang anak pun dah setahun lebih.  semoga kita terus berkawan ye nana.

nana ni cantik lah hoiiii....kulit licin je.  jauh panggang dari aku ni haaaa.....sempat gak aku tanya dia, camne dia boleh pakai shawl molek je.  ada letak lilin ke. wakakkakaka...budak sekolah sangat kan letak lilin.  tp takde pun katanya.  cuma kena banyak pakai pin aka jarum.  sempat dia kata, nk cun punya pasal.  bahahahahahaha.

masa jumpa nana, banyak betul drama.  seminggu sebelum g ganu, aku dah cakap ng laki aku nk jumpa nana kt kemaman.  boleh kan since kita lalu kemaman.  dia tanya nana tu kawan mana.  ahhh confirm lah kawan blog kan. dah dia buat muka.  bahahahah. jeles lettew.  pastu makin dekat nk g ganu, aku ingatkan dia. boleh ke nk jumpa nana.  dia diam je.  sampailah hari pergi ganu tu.  kebetulan pulak, sampai dah ganu, boleh pulak suami aku tu kena cirit birit siap pakej demam panas malam kt hotel tu.  pelik dah.  pastu mood tarak baik punyeee...aku pun ketaq lutut nk tanya boleh ke tidak jumpa nana.

tp aku dah cakap ng nana, tak janji nk jumpa tauuuu...so jangan susah susah.  tp keep on wassap dia la.

kebetulan mak aku asyik lah menyebut nk cari satar.  dalam kereta, laki aku cakap, haa jom snggah kemaman cari satar.  tp kalau jumpa la kedai tu.  aku apa lagi, desup wey sms nana.  buat plan sendiri.  dah dekat sampai kemaman,  baru bagitau suami nk jumpa nana.  apa lagiiii, pot pet pot pet cakap aku buat plan sendiri.  atenya dah bpe kali aku tanya dia diam seribu bahasa kan. aku pun on laaaaaa....ahhahahahahah....

terima kasih lagi sekali nana & fahmy belanja makan satar kt kedai satar aziz satar.  sedap satar situ.  tau aku tapau bawak balik melaka sebab sekarang tengah terliur.  mana nk cari kt melaka ni haaaa....

nasib fahmy ada bolehlah geng borak dengan suami.  tp umar tak mau geng dengan farish.  farish beria sengih sengih ajak umar main tolak kerusi. tp booo layan.  umar lagi suka jalan nk ke jalan raya.  motip laaa anak aku tu.

since kita dah kenal nana cmne, fahmy camne, dan terutamanya farish camne, aku gayat kacau farish suruh dia bercakap.  dia kn dah petah mengajuk.  suka aku dengar dia cakap lowry.  comel...!!!

nana ni lah tempat aku share pasal rumah baru ni.  sibuk compare harga kt kemaman dengan melaka.  hahahahah kalau tak wasap pasal umah memang tak sah!

nana, terima kasih sudi jadi kawan i selama 2 tahun ni.  sudi jadi pendengar kalau i ada masalah.  sudi terima segala keburukan tatabahasa di wasap.  hahahahahhaha....kalau ada apa apa yg tak puas hati, jangan simpan belakang ek....wasap je i...kui kui kui....love u nana.....

ala malas letak link blog nana.  korang pun kenal dia kot.  haha

8 comments:

ctmah said...

bile pulak nak jumpe mak etty ni..nnt mak etty nak belanja i ape yek?haha

e k i n ♥ y u s r i said...

ekin g melaka, ekin roger2 ea...
hehehehe

yUmiE AzuRa said...

dengkiss!!aku nk mkn satar.dh lme xmkn.bile tah aku nk cari ko kt melaka tu etty??:(

Mommy_Cha said...

mak etty ko try pakai shawl mesti ko pon cun macam nana. sekarang tak pakai shawl pon dah ngalahkan ratu cantik perancis aku tengok....hehehehe ;p

~ NANA ~ said...

Alaaa terharu pon ada baca entry ni :( tapi kat fon ni ntah knp i x dpt nk tgk semua pic tu..

2 thn kenal dlm alam maya baru dpt jumpa kn? Tp tu pon x dpt nk gosip panjang..xpe next time jumpa lagi..i nk dtg melaka mkn keria sedap tu..haha

Jgn serik tau nk jumpa i lagi..i nk tengok umar si hensem putih melepak tu membesar dpn mata i jugak..sayang korang sgt2!

Eh mung ni kn etty, kulit daku tak licin pon la, cepuk kang! Si fahmy tu sebenarnya tak reti tau nk bergaul dgn org, i mcm dh risau hari tu..haha

Eh nk bgtau satu benda ni, i mmg jenis tak pernah ckp "aku kau" dgn sape2..i kn ayu..wakakaka

Err panjang pulak comment dh blh buat entry

Cik Puan Rara said...

hehehe knal2,ooo korg mmg dh geng lama kan.mcm biasa.aku je yg mmg selalu syok sendiri.hahaha

.ieLah. said...

Lame oi ko bekenalan dengan nana. Ni geng bbf ni lame sungguh ni oi

SweetLikeWhat said...

sonok tgk korang berkawan dah lama walau dari alam maya jer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails